Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-07-2012, 13:32   #10
Sekal
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
Nie ma czegoś takiego jak strategia "gdzieś tam, z jakąśtam mechaniką autorską albo storytelling". Jeśli chcesz, by miało to sens, to taką sesję trzeba przygotować i to już samo w sobie zabiera dużo czasu.
Przykład:
http://lastinn.info/warhammer-fantas...ny-w-wfrp.html (Wojny w WFRP)

To było przygotowane dla strategii opartej wyłącznie na bitwach i to z dużą dozą storytellingu. Jeśli chcesz stworzyć kierowanie krajem czy zupełnie imperium... to potrzebujesz wiele, wiele więcej.

Zacznij od czegoś malutkiego. 2 graczy, 2 małe prowincje, podstawowe zasady.
Robiąc coś na dużą skalę i chcąc to zrobić po łebkach, jak to tutaj wygląda, to polegniesz szybko.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline