Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-08-2012, 11:58   #16
caelian
 
Reputacja: 1 caelian nie jest za bardzo znany
Warhammer - moj pomysl

Nawiedzony dom
1. PODCZAS DROGI SPOTKANIE BANDY (1 ORK 5 GOBLINOW) ATAKUJACYCH ELFA ELETHANARA.
2. ZAMIEC I BURAN W JEGO SRODKU ZNAJDUJE SIE DWOR.
3. Tabela pokoi


01-05 SALA BALOWA

– tanczace kosciotrupy do muzyki fortepianowej waltz – fortepiano jako narzedzie kontroli
-szkielet – zaproszenia prosze
Szkielet 2 – oni ich nie potrzebuja
Zapraszam do tanca
Tanca pieknego
Tanca wiecznego...

Rzut na sile woli +30 do - 30 - ten rzut powinien byc powtarzany ok 10 min w GRE i odzwierciedla on chec grAczy do tancza w tym pokoju, gracze przestaja tanczyc po udanym rzucie na sw

06-10 POKUJ MATKI Z DZIECKIEEM

-Piosenka “twinkle twinkle little star” melodia z pozytywki , element do zniszczenia – pozytywka. Matka spiewa ta piosenke dzieciecym glosem usypiajac swoja coreczke

11-15 NAWIEDZONA KUCHNIA

KUCHARZ GOTUJACY POSILEK, LATAJACE SZTUCCE, TALERZE ITP, PIEC Z POSILKIEM – ELEMENT DO ZNISZCZENIA

16-20 NAWIEDZONY MALARZ

MALARZ POKUJ PELEN OBRAZOW PRZEPIEKNYCH I PRZECUDNYCH MALARZ OPOWIE OSWOICH DZIELACH I POWROCI DO MALOWANIA (40 OBRAZOW DO ZNISZCZENIA) MALARZ BEDZIE BRONIL SWYCH DZIEL
WS BS T S ZR INT SW FEL
36 22 40 40 30 45 - 22
A W TB SB M MAG IP PP
2 15 4 4 4 0 5 0

21-25 SALA RYCERSKA

POJEDYNEK 2 ISTOT NA SZPADY PO WYGRANIU POJEDYNKU ZACZYNA SIE NA NOWO. PRZEDMIOT DO ZNISZCZENIA – SZPADY.

26-30 POKUJ #1

1 ORK ORAZ 5 GOBLINOW SIEDZA PRZY UROJONYM OGNISKU Z KRZESLA. JEDEN Z\ABIJA DRUGIEGO IZACZYNA SIE BITKA. PO ZABICIU SCENA ROZGRYWA SIE NA NOWO. PRZEDMIOT DO ZNISZCZENIA OGNISKO. POTEM ORK I BANDA WALCZA Z GRACZAMI


31-35 POKUJ #2

ZWARIOWANY CZARNOKSIEZNIK, CZAR BUKIET ROZ Z DUPY. PRAWDZIWY WARIAT Z LUSTREM. LUSTRO DO ZNISZCZENIA I WALKA Z CZARNOKSIEZNIKIEM.

36-40 POKUJ #3

DZIECI ZOMBI Z OPIEKUNKA GRAJAW ZBIJANEGO. CZAR PRZERYWA ZNISZCZENIE PILECZKI.

41-45 GLOWNY HOLL
46-50 POKUJ #4

MALA DZIEWCZYNKA. PLACZACA Z GLODU. PODANIE DZIECKU POSILKU NIEPOMAGA DZIEWCZYNKA CIAGLE JEST GLODNA. DZIEWCZYNKE MOZNA ZABIC NORMALNIE LUB ZABRAC ZE SOBA. DZIEWCZYNKA JEST GLODNA MILOSCI I OPIEKI.

51-55 POKUJ #5

KRWAWIACY OBRAZ. POKUJ MOZNA SPALIC ZOSTAN IE “WYRWA” W BUDYNKU. PRZETRWA PODLOGA I OBRAZ WYPISUJACY ROZNE SLOWA. OBRAZ MOZNA ZNISZCZYC JEDYNIE ZA POMOCA MAGII

56-60 POKUJ #6

CMENTARZ. PELEN DUCHOW JEDEN DUCH – BIALA DAMA WYROZNIA SIE SPOSROD INNYCH DUCHOW. TAK JAK TAMTE POPROSTU SA TAK BIALA DAMA ZAUWAZA GRACZY. BIALA DAMA JEST ZJAWA.

61-65 POKUJ#7

ZMUMIFIKOWANIE “ NA ZYWO” OSOBNIKA PRZEZ 5 SMIALKOW. MUMIA WSTAJE I BLAGA O WOLNOSC DUCHA. SCENA ROZGRYWA SIENA NOWO BY ZNISZCZYC ILUZJE NALEZY ZAPOBIEC MUMIFIKACJI

66-70 POKUJ #8

OBRAZ Z DESECZKA NA SRODKU A NA NIEJ NAPIS ” Tuvex ne resamlen ce te qui” W POKOJU JEST POSTAC KTORA ODRYWA DESECZKE POCZYM Z JEJ CIALA ZOSTAJE WYSSANY DUCH, NASTEPNIE CIALO JAK I DUCH SA WESSANE DO OBRAZU A DESECZKA NA NOWO PRZYCZEPIA SIE DO OBRAZU.

71-75 POKUJ #9

PRZEKLETE LALKI, POKUJ PELEN LALEK SMUTNYCH I PLACZACYCH NIE MOWIA NIC SLYCHAC TYLKO POJEKIWANIA POCHLIPYWANIA I SMUTEK. TO SA DUSZE UWIEZIONE W TEJ FORMIE PO WIEKI.

76-80 POKUJ #10

SALA CHIRURGICZNA. STOLY PELNE CIAL I OSZALALY LEKARZ PRZYSZYWAJACY SOBIE I WYMIENIAJACY ROZNE CZESCI CIALA ZYJE NIEZALEZNIE CO WYMIENIA. CIALA SIE ZMIENIAJA W INNE SWIEZE CZAS W POMIESZCZENIU MIJA SZYBKO PO OK ROKU POWTARZA SIE PROCEDURA.

81-85 POKUJ#11

POKUJ CALKOWICIE PUSTY. NA SRODKU STOL Z LALAKA NA SRODKU WSRODKU PANUJE SUPER CISZA JAKBY DZIWIEKI NIE ISTNIALY NAWET GDY PRUBUJE MOWIC DRUGA OSOBA WIDZI TYLKO RUCH UST. JESLI GRACZE WEZMA LALKE PO OPUSZCZENIU DOMU SA NAWIEDZANI PRZEZ POLTERGEISTA A W SRODKU GRACZ TRZYMAJACY LALKE MA – 10 DO CECH.

86-90 POKUJ #12

WAMPIR W POKOJU. ZA UWOLNIENIE OBIECUJE ZLOTO POLOWE Z GORY POLOWE PO UWOLNIENIU. Z RACJI DLUGOTRWALEJ UWIEZI JEST GLODNY PRZEZ CO WIDAC ZE JEST WAMPIREM.

91-95 POKUJ #13

STARA KOBIETA WIEDZMA OPETANA NA PUNKCIE PRZEPOWIEDNI. ZABICIE JEJ NIC NIE DA BO SCENA SIE COFNIE. NALEZY “PRZEPOWIEDZIEC JEJ SMIERC BADZ WOLNOSC WIEC POTEM UWOLNIC LUB ZABIC.

96-100 POKUJ #14

SPOTKANIE STARYCH POSTACI NIZIOLKA I MAGA ROZSYPUJA SIE W PROCH PO OPUSZCZENIU DOMU.
- Te postacie mozna zastapic dowolnymi swoimi lub postaciami graczy ktorymi juz nie graja

4. Tabela wyjsc
RZUT MIESJCE
01 AVERLAND 50-51 KILSEV POLNOCNY
02 HOCHLAND 52-53 KISLEV POLUDNIOWY
03 MIDDENLAND 54-55 KISLEV WSCHODNI
04 MOOT 56-57 KISLEV ZACHODNI
05 NORDLAND 58-59 TILEA WSCHODNIA
06 OSTERMARK 60-62 TILEA ZACHODNIA
07 OSTLAND 63-64 TILEA POLUDNIOWA
08 REIKLAND 65-66 TILEA POLNOCNA
09 STIRLAND 67-68 REALM OF CHAOS
10 TALABECLAND 69-70 CATHAY
11-12 BRETONIA COURONNE 71-72 NIPPON
13-14 BRETONIA LANGUILE 73-74 THE DARK LANDS
15-16 BRETONIA LYONESSE 75-76 BORDER PRINCES
17-18 BRETONIA ARTOIS 77-78 BADLANDS
19-20 BRETONIA GISORFUX 79-80 MARSHES OF MADNES
21-22 BRETONIA BORDELEAUX 81-82 ARABY
23-24 BRETONIA BASTONNE 83-84 LAND OF THE DEAD
25-26 BRETONIA MONTFORT 85-86 ARABY DESERT
27-28 BRETONIA AKWITANIA 87-88 LAND OF THE DERVISHES
29-30 BRETONIA BRIONNE 89-90 SORCERERS ISLANDS
31-32 BRETONIA QUEENELLES 91-92 THE CURSDED JUNGLE
33-34 BRETONIA CARCASSONE 93-94 KINGDOM OF BEAST
35-37 ESTALIA POLNOCNA 95-96 LUSTRIA
38-40 ESTALIA POLUDNIOWA 97 NAGAROTH
41-43 ESTALIA WSCHODNIA 98 NORTHEN WASTES
44-45 ESTALIA ZACHODNIA 99 INECVITABLECITY
46-47 ZIENIE NIEZNANE 00-0 BIEGUN POLNOCNY
48-49 TROLL COUNTRY


^^^
pomysl mozna modyfikowac aczkolwiek moim zamyslem bylo stworzenie 4 domow, ten opisany to dom nawiedzony,

po opuszczeniu tego domu - niezaleznie od ilosci dni jakie tam spedzili "na zewnatrz" mija 2k10 miesiecy - minimum pol rokua takze, gracze niedlugo po opuszceniu domu - do miesiacaw grze - powiinni znalesc ksiege “ 4 domostwa, domostwa okrutne, smutne, nawiedzone, nieprzeniknione” opisujace 4 domostwa Pana Premian. aczkolwiek tojuz zostawiam MG

taki moj pomysl na drobna przygode
 
caelian jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem