Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-10-2012, 21:39   #43
Campo Viejo
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Tak. W przeszłości. Nic nie wskazuje na to, że w III erze były gildie, szkoły magiczne itd. stąd nieuporządkowane zaklęcia i brak tegiego "zawodu". Dla ludzi magia jest czymś potężnym, niezrozumiałym, niektórym zwyczajnie czymś nienaturalnym. Elfom wręcz przeciwnie. Jest częścią ich kultury. Pytałeś jak to rozwiązano w One Ring jeżeli chodzi o BG. Nikt nie twierdzi, że magii nie ma, tylko że obecność takiej grywalnej profesji nie jest przewidziana, bo postacie zaczynają od zera jako młodziki z konkretnych kultur i ras, a nie czarnoksiężnicy, ich uczniowie stare elfy, Istari czy rasy ludzkie na wymarciu, relikty przeszłości. O wiele bardziej powszechne korzystanie z czarów chyba bardziej pasowałoby do czasów strożytnej Ardy. A to, że poszczególne rasy mają jednak dostęp do ograniczonego korzystania z konkretnych zaklęć w III erze, jest zwyczajnie najlepszym rozwiązaniem, nie stojącym z niczym w sprzeczności.
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill
Campo Viejo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem