Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-10-2012, 22:03   #8
seba-samurai
 
Reputacja: 1 seba-samurai nie jest za bardzo znanyseba-samurai nie jest za bardzo znanyseba-samurai nie jest za bardzo znanyseba-samurai nie jest za bardzo znany
Post wspólny: Vena, seba-samurai, Radagast

– No i pojechała… i całe stado innych samochodów za nią. Trochę ich dużo. Nie wiem jak ty, ale ja zaczynam się lekko bać. Nie mam pojęcia czego, ale czuję się niespokojnie. A tak w ogóle, to zanim się rozejdziemy do pokoi proponuję żebyśmy się bliżej poznali… ehm. Dziewczyna strzeliła spojrzeniem na towarzysza.
- Nazwiska swoje znamy, ale chociaż tak z grubsza coś o sobie, może? Jeśli o mnie chodzi to jestem grafikiem komputerowym. Pracuję w wydawnictwie jako ilustrator podręczników szkolnych, składacz i projektant szaty graficznej książek. Jak będziemy mieć trochę czasu to mogę na pamiątkę narysować wasze portrety. Mam ze sobą szkicownik. Dorabiam sobie malowaniem portretów i obrazów. Dla was oczywiście portrety gratis. Wanda obdarzyła Piotra szerokim uśmiechem.

- Dzięki. Lubi się gratisy, choć jak mnie uczono na studiach, nie ma nic za darmo - zawsze jest ktoś kto płaci. Jestem wysoce wykwalifikowanym bezrobotnym i przez ostatni czas dorabiałem sadząc, pielęgnując i zbierając ogórki, czasem pomidory na takiej polskiej wyspie zwanej Anglią. Co o sobie - kurcze, nie lubię tak Wolę poznawać się, na żywo. Lubię dobre kino, i głośno słuchać muzyki. Jestem raczej rockowy niż popowy. Jeśli znajdę tu jakiś przyzwoity sprzęt to chętnie podzielę się z wami tym co mam na iPodzie. Trenuję karate, ale ostatnio trochę brakło czasu, zapału pewnie też. Idąc tu pomyślałem sobie że 3 miesiące to akurat dobry czas żeby wrócić nieco do formy. Odnośnie całego projektu, to tak jak ty Wanda, mam trochę mieszane uczucia, ale mam nadzieję, że to tylko tak na początku. Kurde, zobaczysz, będzie fajnie i jeszcze konto nam za to zasilą. Piotr odwzajemnił Wandzie promienny uśmiech.