Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-11-2012, 13:27   #4
Qumi
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Zaufanie

Obecnie macie: 26 zaufania

Zaufanie to system wyjątkowy dla miasta Ravengro. Mieszkańcy są raczej ostrożni wobec nieznajomych i nie darzą ich zbytnim zaufaniem. Co więcej, ostatnie wydarzenia sprawiły, że są jeszcze bardziej podejrzliwi.

Dzięki zaufaniu otwierają lub zamykają się przed wami możliwości interakcji w miasteczku. Zniżki w sklepach, nowe towary, łatwiejszy dostęp do informacji czy nawet darmowy pobyt w gospodzie - to wszystko można osiągnąć poprzez budowanie zaufania. Można uniknąć wielu testów na Dyplomację dzięki wysokiemu zaufaniu. Z drugiej strony, gdy zaufanie obniży się do pewnego poziomu mieszkańcy mogą wyruszyć z widłami i pochodniami w waszą stronę - albo żeby zabić albo żeby wypędzić.

Zaufanie zdobywa się i traci poprzez różne działania podczas kampanii, czy po prostu poprzez jakąś własną inicjatywę. Zaczynacie z 20 punktami zaufania.

Tracicie zaufanie, oprócz pewnych sytuacji w kampanii, z powodu:

Wpływu Harrowstone - każdego dnia tracicie 1 punkt zaufania dopóki nie skończy klątwa Harrowstone

Oczywiste przestępstwo - plotki o przestępstwach graczy nie mają wpływu na Zaufanie, ale za każdym razem gdy gracz popełni jawne przestępstwo grupa traci 3 punkty zaufania. Jeśli jest to wyjątkowo brutalne przestępstwo kara podwaja się.

Śmierć Mieszkańca - za każdym razem gdy ginie mieszkaniec Ravengro grupa traci 1 punkt zaufania, jeśli gracze są w sposób oczywisty odpowiedzialni za tę śmierć to grupa traci 6 punktów zaufania.

Skala Zaufania

Punkty zaufania___________Ceny___________Dyplomacja___________Reakcje
0 (znienawidzeni)___________---______________-------___________Wściekły tłum
1-15 (wrodzy)____________+20%_______________-4______________
16-20(nielubiani)__________+10%_______________-2______________
21-25(neutralni)___________----_________________0______________
26-30(lubiani)____________-5%_________________+2_____________przyjaźni mieszkańcy
31-35(zaufani)___________-10%________________+4_____________darmowe leczenie
36+(podziwiani)__________-20%________________+6______________kompan
 

Ostatnio edytowane przez Qumi : 16-03-2013 o 20:25.
Qumi jest offline