Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-11-2012, 16:23   #21
JPCannon
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Nie pamiętam jak jest w starszych podręcznikach aczkolwiek w zasadach delux, czyli najaktualniejszych (można je znaleźć tutaj http://wydawnictwogramel.pl/download...tch_2.0_bw.pdf) na stronie 40 jest jaśniej wyjaśnione zaklęcie pocisku. Dokładniej zaś fragment "Atak przeprowadza się jak strzał z broni automatycznej, ale bez minusów za serię – mag rzuca po prostu kostką umiejętności nadprzyrodzonej za każdy pocisk i z osobna porównuje je z PT trafienia."
Ale jak już wspomniałeś jedną z wielu zalet SW jest elastyczność i można grać po swojemu. Dla mnie zaklęcie pocisku zawsze będzie budzić kontrowersje :P
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline