Nie chce wyjść na psującego zabawę mechanicznymi bzdetami, ale bardzo mnie dziwi skąd w tym teście tyle k10 :P jeśli poza kością czarowania ten drugi rzut to dodatkowa kość figury to nie łapie czemu ma k10, chyba, że jest jakaś przewaga która podwyższa kość figury z k6 na k10 w czarowaniu. Może to też co innego niż kość figury tylko nie ogarniam
z góry przepraszam w takim wypadku. W każdym razie jeśli to nie przewaga ani nic to standardowo kość figury zawsze wynosi k6
A co do tego, że cechy przydają się tylko do improwizacji, to nie ma co się tak załamywać. Taka prawda, że testy cech są dosyć częste, szarpiesz się z kimś test siły, unikasz wybuchu test zręki, wstrzymywanie akcji, test zręki, walki na siłę woli wykorzystują ducha i spryt, już nie mówiąc o testach ducha do wyjścia z szoku
To i tak tylko testy uwzględnione w głównych zasadach, jednak dodając do tego mase innych sytuacji, łatwo pożałować niskiej cechy. Będzie trzeba coś cięższego przesunąć, albo nieść więcej rzeczy i będzie cienko bez siły, ktoś was zwiąże albo schwyta i nici z wyswobodzenia bez zręki albo siły. Traficie na jakieś zagadki i bez sprytu pewnie nici z podpowiedzi od MG
hehe niski duch i sikasz po gaciach jak cie ktoś wystraszy albo zrani, no a niski wigor to już czysta logika, że Cie dziecko z piąchy może połamać
No i tak jak już pisałem wczęśniej jak masz siłe na k6 a wspinaczke chcesz na k8 to płacisz za nią 1 punkt za k4, 1punkt za k6, ale już 2 punkty za k8 bo Twoje ciało "nie jest do tego stworzone"
tak oczywiście jest z każdym skillem zależnym od danej cechy.