Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-11-2012, 15:46   #38
Ghoster
 
Ghoster's Avatar
 
Reputacja: 1 Ghoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodze
Limitu na razie ustalać nie będę, ale radzę się z góry nie nastawiać na to, iż podniesiecie jakąś cechę do olbrzymich sum - i jest to w sumie tak samo odpowiedź na post Beylina - nadrobić wszelkie cechy pewnie zdążycie, ale nic ponadto. Ogólnie mądrość ma tutaj określać postaci... No cóż, mądre, te z mocną siłą woli, mogące łatwo przeciwstawić się pewnym istotom, potrafiące radzić sobie w trudnych sytuacjach. Oczywiście wszystkie atrybuty będą posiadały swe modyfikatory do rzutów, jakie będzie wam dane wykonać, ale to ma być głównie informacja dla mnie: na czym wasze postaci się skupiają i jak ich statystyki odnoszą się do innych postaci w drużynie. Postaci z niską charyzmą mogą oczywiście grozić innym, ale z takich gróźb nic nie wyjdzie, gdy ich autorytet zostanie podważony współczynnikiem innej osoby. Ale to pierdoły o których wszyscy chyba wiemy. Od siebie powiem tylko jak to wszystko podsumować można według mnie - po prostu stwórzcie ciekawe postaci, sesja jest minimalnie mechaniczna i nie radziłbym zawracać sobie tym głowy będąc graczem.
 
Ghoster jest offline