Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-11-2012, 17:32   #31
 
maeliev's Avatar
 
Reputacja: 1 maeliev nie jest za bardzo znany
Gdzie tam, na siłę... Na forumowych sesjach nie da się przekrzykiwać. Ale nie ja tu rządzę.

Dobra, Ghoster, karta wysłana, jest wojownik, ale żaden rębajło, bardziej filozof, heheh- jak potrzebujecie kogoś, kto piramidy głów za sobą zostawia, no, to raczej nie będzie moja postać.
Na imprezie Tonących możesz mnie umieścić jak Ci pasuje, albo mogę sam opisać jak na nie trafiłem, dla mnie nie ma problemu.
 
__________________
I'm a broken pony on the carouselle of life
maeliev jest offline  
Stary 10-11-2012, 21:21   #32
 
Wnerwik's Avatar
 
Reputacja: 1 Wnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetny
Cytat:
każdy punkt mądrości zwiększa zdobyte doświadczenie o 10%;
Może trochę mniej? Jeden punkt mądrości to... max. 5%? No nie przesadzajmy, 10% to za dużo. Osoby z większą mądrością będą zbyt wyraźnie odstawać od reszty...
Właściwie, ten pomysł wydaje mi się być dziwny, choć wzorowany na Tormencie Chyba, że inne cechy również będą dawały jakieś bonusy, które będą na równi z tą premią do doświadczenia.
 
Wnerwik jest offline  
Stary 11-11-2012, 21:08   #33
 
Ghoster's Avatar
 
Reputacja: 1 Ghoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Gdzie tam, na siłę... Na forumowych sesjach nie da się przekrzykiwać. Ale nie ja tu rządzę.
Ogólnie, jeśli sam gracz grać nie chce, nalegać nie będę; poza tym wolałbym jednak tych z niejakim pojęciem o wieloświecie.

Cytat:
Na imprezie Tonących możesz mnie umieścić jak Ci pasuje, albo mogę sam opisać jak na nie trafiłem, dla mnie nie ma problemu.
Jak już sam napomknąłem - każdy będzie mógł wspomnieć o tym jak trafił to Tonących w swoim pierwszym poście, albo i nie, wedle uznania. Ogólnie, gdy już nadejdą karty i przyjmę graczy, pojawią się komentarze, w których rozpiszę ogólne zasady, wskazania li informacje, o których nie wspomniałem na sesji (takich jak wygląd wnętrza Planarnej Łajby). Tak więc wdrążenie postaci w historię to wasza działka, nie będę wam psuł zamysłów.

Cytat:
Cytat:
każdy punkt mądrości zwiększa zdobyte doświadczenie o 10%;
Może trochę mniej? Jeden punkt mądrości to... max. 5%? No nie przesadzajmy, 10% to za dużo. Osoby z większą mądrością będą zbyt wyraźnie odstawać od reszty...
Zwróć uwagę na to, iż każda z postaci będzie miała raczej 8~10 punktów bazowo, także różnica między tym a maksymalną ilością 16 punktów aż taka wielka nie jest - poza tym samą mądrością się nie żyje, jeśli ktoś faktycznie będzie chciał awansować, to z pewnością wyrazi zainteresowanie jakimiś pobocznymi sytuacjami li zadaniami. Generalnie sesja nie będzie o tłuczeniu się z masami potworów (chociaż walk się trochę znajdzie, coby postaci bardziej bojowe miały coś do roboty), dlatego nie przejmowałbym się tak doświadczeniem, a tym, czy postać jest na tyle sprytna, by wyjść z pewnych ewentualnych, zaplanowanych przeze mnie sytuacji.

A więc tak: dostałem trzy karty, i na pewno końcowego terminu rekrutacji nie ustalę, niemniej wolałbym, gdyby zainteresowani jednak wysłali owe KP nieco wcześniej, jak zauważyliście, temat stoi, małe intro bo tak miało być, głębiej rozpiszę się w drugim poście po przedstawieniach postaci. Karty, które otrzymałem:
abishai - Gimrahil „Szpicer” Bloomfist, gnom, mnich/zaklinacz, praworządny-dobry;
black_cape - Th’amar, githzerai, wojownik/zaklinacz, chaotyczny-neutralny;
maeliev - Laurel Odrodzony, człowiek, wojownik/mnich, chaotyczny-dobry.

Co do pewnych rzeczy mam niewielkie zastrzeżenia (ktoś tam rozdał za mało punktów, zaraz sprawdzę i odeślę PW z informacjami), ale ogólnie postacie wstępnie przyjęte, czekam na kolejne.

Nie wspominałem do tej pory ile postaci przyjmę - otóż to zależy ogólnie od tego jakie postaci dostanę, jeśli nagle przyjdą trzy karty, które będą niezwykle górować nad pozostałymi, to może będę się zastanawiał nad porzuceniem niektórych z nich, jeszcze nie wiem. Może się skończyć też tak, iż dostając siedem kart w grze będzie też siedem postaci, zobaczymy. Tak czy inaczej zachęcam do pośpiechu.
 

Ostatnio edytowane przez Ghoster : 11-11-2012 o 21:11.
Ghoster jest offline  
Stary 12-11-2012, 04:16   #34
 
maeliev's Avatar
 
Reputacja: 1 maeliev nie jest za bardzo znany
Cytat:
maksymalną ilością 16 punktów
- cooo, 16 pkt to jest max- max? Nawet potem już nie będzie można tego rozwijać? To jaki to jest odpowiednik w normalnych statach D&D? Czy lecimy jak GTA, nasi bohaterowie nigdy nie staną się prawdziwymi kozakami, jelenie do samego końca, heheh?
Cytat:
poza tym samą mądrością się nie żyje, jeśli ktoś faktycznie będzie chciał awansować, to z pewnością wyrazi zainteresowanie jakimiś pobocznymi sytuacjami li zadaniami.
- To po co ja pakuję 15 czy 16 punktów w Mądrość? I oczywiste jest, że będę faktycznie wyrażał zainteresowanie podnoszeniem poziomu, a więc wszelkimi sidequestami i każdym innym sposobem... To że niby ta mądrość mi do niczego nie potrzebna? Bo tak to jakoś dziwnie brzmi...
Cytat:
nie przejmowałbym się tak doświadczeniem, a tym, czy postać jest na tyle sprytna, by wyjść z pewnych ewentualnych, zaplanowanych przeze mnie sytuacji
- to będzie jakiś inny sposób decydowania o poziomie sprytu niż staty? Właśnie, w jaki sposób mam rozumieć stat INT? Tylko jako baza do ilości czarów czy jak? Czy też np. w zależności od jego wysokości mamy się pilnować z wiedzą czy językiem, którego używamy w sesji? Bo jeżeli ja mam ze 14 pkt INT (a 16 to szczyt możliwości chara) to nikt kto ma mniej niż 12 (i PRZYNAJMNIEJ tyle samo MDR i CHA) nie będzie w sumie dla mnie partnerem do rozmowy, nie to słownictwo, nie ten poziom intelektualny, rozumiesz, o co mi chodzi? Jak to rozgraniczamy i rozgrywamy? Bo jeżeli to ma nie mieć znaczenia, a postacie są na tyle sprytne, na ile sprytni są gracze, to wolałbym te punkty wpompować w DEXA i STR...
 
__________________
I'm a broken pony on the carouselle of life
maeliev jest offline  
Stary 12-11-2012, 06:03   #35
 
Ghoster's Avatar
 
Reputacja: 1 Ghoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
- cooo, 16 pkt to jest max- max? Nawet potem już nie będzie można tego rozwijać? To jaki to jest odpowiednik w normalnych statach D&D? Czy lecimy jak GTA, nasi bohaterowie nigdy nie staną się prawdziwymi kozakami, jelenie do samego końca, heheh?
Już kolejny raz z kolei odnoszę wrażenie, iż nie czyta się tego co ja piszę. Oto o czym żem już wspomniał:
Cytat:
Atrybuty – Chodzi tutaj oczywiście o siłę, zręczność, kondycję, mądrość, inteligencję oraz charyzmę. Tutaj można znaleźć ładny kalkulator, do rozdania macie 26 punktów (liczyć na schemacie człowieka, niezależnie od wybranej rasy!); warto zwrócić uwagę, iż maksymalna wartość atrybutu to 16 (podczas gry można będzie tam włożyć zarobione punkty), a zaniedbanie takich rzeczy jak mądrość, inteligencja i charyzma sprawi, że postaci będą powoli awansującymi idiotami, z których ludzie się śmieją.
Cytat:
- To po co ja pakuję 15 czy 16 punktów w Mądrość? I oczywiste jest, że będę faktycznie wyrażał zainteresowanie podnoszeniem poziomu, a więc wszelkimi sidequestami i każdym innym sposobem... To że niby ta mądrość mi do niczego nie potrzebna? Bo tak to jakoś dziwnie brzmi...
I znów: już odpowiedź napisałem. Przypominam, iż gramy tutaj w wysoce okrojoną wersję systemu D&D, główną zasadą będzie zdrowy rozsądek, postaci z niską siłą nie będą w stanie wiele unieść li mocno uderzać, te z niską mądrością szybko awansować, a te z niską charyzmą będą oszukiwane na targach miejskich. Samo wpakowanie punktów w jakiś atrybut jeszcze nie sprawi, iż zadziała on sam z siebie, to by macie zadbać o to, by wam się przydał.

Cytat:
- to będzie jakiś inny sposób decydowania o poziomie sprytu niż staty? Właśnie, w jaki sposób mam rozumieć stat INT? Tylko jako baza do ilości czarów czy jak? Czy też np. w zależności od jego wysokości mamy się pilnować z wiedzą czy językiem, którego używamy w sesji? Bo jeżeli ja mam ze 14 pkt INT (a 16 to szczyt możliwości chara) to nikt kto ma mniej niż 12 (i PRZYNAJMNIEJ tyle samo MDR i CHA) nie będzie w sumie dla mnie partnerem do rozmowy, nie to słownictwo, nie ten poziom intelektualny, rozumiesz, o co mi chodzi? Jak to rozgraniczamy i rozgrywamy? Bo jeżeli to ma nie mieć znaczenia, a postacie są na tyle sprytne, na ile sprytni są gracze, to wolałbym te punkty wpompować w DEXA i STR...
Patrz wyżej; co do inteligencji - tutaj oczywiście wliczają się takie rzeczy jak wiedza postaci, zdolności używania zaklęć/zwojów, ewentualne wskazówki, które będę przesyłał graczom z co większym współczynnikiem inteligencji na PW.
 
Ghoster jest offline  
Stary 12-11-2012, 14:37   #36
 
Beylin's Avatar
 
Reputacja: 1 Beylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodze
Trochę manczkinowskie to rozwiązanie. Wiadomo, że można sobie na starcie dopakować 16 MDR - zwłaszcza, że wszyscy lecą na jednym schemacie niezależnie od rasy - a potem szybszym awansem nadrobić braki w pozostałych atrybutach. Jestem za mniejszymi bonusami do expa, a najlepiej zamianą ich na coś zupełnie innego.

Kartę postaram się dzisiaj sklecić, chciałbym żeby postać miała duszę a ostatnio brak mi weny :/
 
Beylin jest offline  
Stary 12-11-2012, 15:17   #37
 
maeliev's Avatar
 
Reputacja: 1 maeliev nie jest za bardzo znany
Cytat:
warto zwrócić uwagę, iż maksymalna wartość atrybutu to 16 (podczas gry można będzie tam włożyć zarobione punkty)
- czyli MOŻEMY przebić 16 pktowego capa w procesie nabijania lvli... To jaka jest max. wartość atrybutu? (Chciałbym móc sobie porównać, ile mogę podnieść ja, a ile ktoś z ST 20, dajmy na to, a ile może Najsilniejszy Człowiek w Sferach?), tudzież jaki jest max. MDR którą trzeba będzie rozwinąć tak wysoko i tak szybko jak tylko się da
 
__________________
I'm a broken pony on the carouselle of life
maeliev jest offline  
Stary 12-11-2012, 15:46   #38
 
Ghoster's Avatar
 
Reputacja: 1 Ghoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodze
Limitu na razie ustalać nie będę, ale radzę się z góry nie nastawiać na to, iż podniesiecie jakąś cechę do olbrzymich sum - i jest to w sumie tak samo odpowiedź na post Beylina - nadrobić wszelkie cechy pewnie zdążycie, ale nic ponadto. Ogólnie mądrość ma tutaj określać postaci... No cóż, mądre, te z mocną siłą woli, mogące łatwo przeciwstawić się pewnym istotom, potrafiące radzić sobie w trudnych sytuacjach. Oczywiście wszystkie atrybuty będą posiadały swe modyfikatory do rzutów, jakie będzie wam dane wykonać, ale to ma być głównie informacja dla mnie: na czym wasze postaci się skupiają i jak ich statystyki odnoszą się do innych postaci w drużynie. Postaci z niską charyzmą mogą oczywiście grozić innym, ale z takich gróźb nic nie wyjdzie, gdy ich autorytet zostanie podważony współczynnikiem innej osoby. Ale to pierdoły o których wszyscy chyba wiemy. Od siebie powiem tylko jak to wszystko podsumować można według mnie - po prostu stwórzcie ciekawe postaci, sesja jest minimalnie mechaniczna i nie radziłbym zawracać sobie tym głowy będąc graczem.
 
Ghoster jest offline  
Stary 13-11-2012, 22:40   #39
 
Beylin's Avatar
 
Reputacja: 1 Beylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodzeBeylin jest na bardzo dobrej drodze
Ja chyba zrezygnuję, chyba brakuje mi zaangażowania. Powodzenia Mistrzowi i Graczom
 
Beylin jest offline  
Stary 13-11-2012, 22:52   #40
 
Ghoster's Avatar
 
Reputacja: 1 Ghoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodze
No cóż, trudno; wciąż czekam na karty od Wnerwika, Brilchana, Quelnathama oraz Libertine'a, oczywiście jeśli wciąż są zainteresowani grą.
 
Ghoster jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172