Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-11-2012, 17:03   #15
Qumi
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Szukanie informacji w Ravengro:

Ogólnie są dwa sposoby szukania informacji i wiedzy:

- test dyplomacji jako "zbieranie informacji" w mieście. Pozwala to na znalezienie całkiem sporej liczby informacji, ale ta jest niestety ograniczona do wiedzy mieszkańców;

- test wiedzy, każda postać może raz w grze spontanicznie coś sobie przypomnieć. Jeśli się jej nie uda to nie może powtórzyć testu dopóki nie zasięgnie porady lub nowych źródeł.

Informacje o Ścieżce Szeptu to test wiedzy tajemnej lub religii.

Cytat:
Ścieżka Szeptu to potężna i zabójczo zła organizacja nekromantów, którzy są aktywni w rejonie Wewnętrznego Morza już od tysiącleci. Agenci Ścieżki Szeptu często zawierają sojusze z nieumarłymi, bądź sami takimi są. Najsławniejszym członkiem plugawej Ścieżki Szeptu był Tar-Baphon, Szepczący Tyran, choć organizacja ta istniała na długo przed jego narodzinami.

Ścieżka Szeptu to tak naprawdę grupa różnych filozofii i ideologii, które mogą być przekazywane tylko szeptem – nigdy nie wymawia się ich głośno ani nie zapisuje - przez co określenie prawdziwych motywacji i celów tej sekty dla ludzi z zewnątrz jest wyjątkowo trudne.

Choć nie znamy szczegółowych celów tej organizacji, wiadomym jest, że zajmują się oni głównie poszukiwaniem formuł na zostanie liczem oraz wskrzeszenie Szepczącego Tyrana. Agenci tej sekty często podróżują do odległych miejsc lub terenów gdzie można znaleźć dużo nieumarłych i duchów. Celem tych podróży są badania i próby schwytania unikalnych przedstawicieli nieumarłych stworzeń. Ich symbolem jest zakneblowana czaszka, a ci którzy poznają zbyt dużo sekretów Ścieżki często spotyka straszny koniec - nie tylko nasyła się na nich zabójców, ale ich usta są potwornie okaleczane tak aby nie mogli zdradzić posiadanych informacji za pomocą zaklęcia „rozmowy z umarłym."
Informacje o Harrowstone to test wiedzy lokalnej lub historii.

Cytat:
Harrowstone to teraz tylko zrujnowane więzienie, zniszczone częściowo przez ogień w 4661 AR - i od tej pory puste, ale kiedyś było to jedno z największych więzień w Ustalav. Mieszkańcy podejrzewają, że jest nawiedzone i nie lubią o nim opowiadać, jednak historia tego miejsca wydała mi się tak interesująca, że nie mogłem się teraz poddać! Nie teraz gdy przyjechałem z Lepidstadt do Ravengro! Przeszukałem większość ksiąg w świątyni Pharasmy – mają tam kronikę z zapisami niemal wszystkich wydarzeń z Ravengro!

Więzienie zbudowano w 4594 AR, w tym samym czasie co założono Ravengro – miejsce gdzie straże i ich rodziny mogły się osadzić, żyć, uprawiać rolę i produkować zapasy dla więzienia. Ogień, który zabił wszystkich więźniów i większość strażników zniszczył sporą część podziemnego wschodniego skrzydła, ale niemal nie uszkodził stojącej nad nim konstrukcji. Zarządca więzienia również zginął w ogniu, a wraz z nim jego ukochana żona, choć nie wiadomo czy była na miejscu gdy rozpoczął się pożar.

Różne są spekulacje co do tego jak doszło do pożaru, ale jedno jest pewne – ogień był błogosławieństwem dla więźniów, którzy wszczęli w tym czasie bunt i szybko opanowali więzienie. Większość z nich miała na sumieniu straszne zbrodnie a ich niedola w więzieniu kończyła się po paru miesiącach egzekucją. Tylko dzięki poświęceniu Zarządcy Hawkrana i jego 23 strażników udało się powstrzymać więźniów przed ucieczką i zatrzymać wewnątrz płonącego więzienia. W Ravengro, przy rzece, ustawiono posąg ku pamięci zarządcy i strażników, którzy poświęcili swoje życie w obronie miasta.
Informacje o pięciu więźniach, test wiedzy historia lub lokalna:

Cytat:
Z początku, Harrowstone przetrzymywało tylko lokalnych przestępców, ale z czasem sława tego więzienia tak urosła, że ludzie zaczęli przysyłać tu skazańców z najdalszych regionów Ustalav. Więzienie stało się miejscem gdzie przetrzymywano najniebezpieczniejszych przestępców. Tuż przed pożarem, piątka wyjątkowo niebezpiecznych i szalonych skazańców została przywieziona do Harrowstone: Ojciec Szarlatan, Odcinacz Głów, Maruder z Mosswater, Grajek z Illmarsh i Chlapacz.
Pomocne miejsca:

W Ravengro jest parę miejsc, które pozwolą wam ponawiać rzuty wiedzy, a nawet zapewnią premię do testów na pewne tematy. Korzystanie z tych miejsc pozwala nawet na test wiedzy dla postaci, którzy nie mają rang w odpowiedniej wiedzy (choć wtedy nie dostają premii).

Miejsca:

Biblioteka Lorrimor - zapewnia premię +2 do testów wiedzy o Ścieżce Szeptu

Ratusz Ravengro - na razie tajemnica

Świątynia Pharasmy - zapewnia premię +4 do testów wiedzy o Ścieżce Szeptu, Harrowstone i Pięciu Więźniach

Rozpostarty Zwój - na razie tajemnica
 

Ostatnio edytowane przez Qumi : 04-01-2013 o 22:38.
Qumi jest offline