W zasadzie to nie ma nic złego w deklarowaniu akcji do przodu, ale może nie aż tak. I raczej jako deklaracja w grze w postaci chociażby takiej:
"uderzam z góry, jeśli atak się powiedzie, to poprawię z boku. I jeśli cudem wyjdzie, to ostatecznie przyłożę od przodu. I Joachim ruszył do boju świadom swoich ograczeń i ufny w swoje szczęście."
To przykład, ale przynajmniej znane są zamierzenia postaci naprzód. Zwykle do dwóch akcji wystarczy, bo tutaj idzie szybko. Poza tym może się zdarzyć krytyk, który może wybić przeciwnika z rytmu i dać dla Ciebie bonus. Udany rzut na Walkę pozwoli ci się w tym zorientować i wykorzystać - wtedy możesz zmienić swoje deklaracje co do ataku, by lepiej wykorzystać sytuację. I zachęcam do czytania komentarzy - jak widzisz, jest tu wszystko to, co Ci potrzeba.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |