Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06-01-2007, 11:14   #11
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Nie udało się wytrącić broni. Niestety. Glyphie, racja, chodzi o początek swojej tury a koniec tury przeciwnika. Oczywiście, że tak. Dlatego też właśnie Kapitan ma teraz atak przed kolejnym atakiem Joachima w jego turze. Pod warunkiem, że Joachim zacznie przed kapitanem, co zostawia sobie na odwód. Inaczej odwlekany atak przepada. Ponieważ widać, że nie będzie za rekrutem, zatem akcja przepada. I raczej już nie będzie tego stosować.
W przypadku Joachima szaleńczy atak to najlepsze wyjście, bo i tak nie ma więcej ataków niż jeden, a zwiększa sobie znacząco trafienie. A kolejne ataki traktuję jako kolejne akcje - zobaczymy co się będzie dziać.
Tura 1 się zakończyła. Bez strat.
Zaczyna się 2 tura.
Joachim deklaruje atak z boku. Jednak kapitan jest pierwszy i znów będzie próbował zaatakować tak, by wytrącić broń z ręki przeciwnika.
Kapitan - trafienie (walka wręcz 69)
[dice:6e2f049a22]1d100 = 713713408 [/dice:6e2f049a22]
Kapitan - zwinność (Zwinność 35)
[dice:6e2f049a22]1d100 = 1847178676 [/dice:6e2f049a22]
Joachim - zwinność (Zwinność 26)
[dice:6e2f049a22]1d100 = 1880450101 [/dice:6e2f049a22]
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 06-01-2007, 11:36   #12
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Atak udany, wytrącenie również. Broń ląduje na ziemi i kapitan czeka na nowe deklaracje
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 06-01-2007, 12:19   #13
 
rasgan's Avatar
 
Reputacja: 1 rasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwu
Na początek przepraszam za nieodzywanie się w komentarzach. Najnormalniej w świecie nie wiedziałem, że są i nie wiedziałem do czego są. Teraz właśnie czytam już drugą stronę i jeszcze raz przepraszam za nieuwagę.

Jeśli chodzi o moje deklarowanie kilku akcji do przodu. Wybaczcie, ale ja wychowałem się na PBEM w które gram już kilka ładnych lat. Na forum jestem pierwszy raz. Tutaj wszystko dzieje się szybciej, można pisać krótsze posty i szybciej się dostaje odpowiedz. Zaczynam rozumieć mechanizm na jakim opiera gra. W PBEM musiałem deklarować akcje sporo z wyprzedzeniem, ponieważ nie było sensu wysyłać sobie maili co 2 godziny. Tutaj to zdaje egzamin.

Samą mechanikę młotka trochę poznałem czytając komentarze. Postaram się poprawić i jeszcze raz przepraszam, za niezauważenie komentarzy. Zaabsorbowała mnie moja sesja, która mam nadzieję Yarot, że i tobie zaczyna się podobać :>
 
__________________
Szczęścia w mrokach...
rasgan jest offline  
Stary 06-01-2007, 12:30   #14
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
W zasadzie to nie ma nic złego w deklarowaniu akcji do przodu, ale może nie aż tak. I raczej jako deklaracja w grze w postaci chociażby takiej:
"uderzam z góry, jeśli atak się powiedzie, to poprawię z boku. I jeśli cudem wyjdzie, to ostatecznie przyłożę od przodu. I Joachim ruszył do boju świadom swoich ograczeń i ufny w swoje szczęście."
To przykład, ale przynajmniej znane są zamierzenia postaci naprzód. Zwykle do dwóch akcji wystarczy, bo tutaj idzie szybko. Poza tym może się zdarzyć krytyk, który może wybić przeciwnika z rytmu i dać dla Ciebie bonus. Udany rzut na Walkę pozwoli ci się w tym zorientować i wykorzystać - wtedy możesz zmienić swoje deklaracje co do ataku, by lepiej wykorzystać sytuację. I zachęcam do czytania komentarzy - jak widzisz, jest tu wszystko to, co Ci potrzeba.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 06-01-2007, 12:56   #15
 
rasgan's Avatar
 
Reputacja: 1 rasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwu
Tak. Teraz już wiem o komentarzach i zaglądać będę stale. Tak jak mówię, musze się przestawić z myślenia PBEMowego na Forumowe. Śmiało pisz co źle robię.
 
__________________
Szczęścia w mrokach...
rasgan jest offline  
Stary 06-01-2007, 14:10   #16
 
imported_szympmon's Avatar
 
Reputacja: 1 imported_szympmon ma wyłączoną reputację
A więc tu są rzuty kośćmi.A co do tych ataków Yarot to mi nie musisz ich tłumaczyć bo mam podręcznik do WFRP bynajmniej nie od parady
 
__________________
(...)"To właśnie nas różni.Elfy zabijają z konieczności-wy, ludzie, robicie to dla przyjemności".(...)
imported_szympmon jest offline  
Stary 07-01-2007, 08:24   #17
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Założeniem warsztatów jest to, że będę tu tłumaczył wszystko, bo czytać może ten, kto nie zna systemu. Od początku takie było założenie tej sesji. A poza tym, samo posiadanie podręcznika to jeszcze nie znak, że się wszystko wie. A nuż będzie coś, co było niejasne lub wynikną różnice pomiędzy chociażby tłumaczeniami (a wiem, że takie są bo już to konsultowałem). Zapraszam do czytania komentarzy - tu jest cała mechanika, której efekty widać na sesji.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 07-01-2007, 09:19   #18
 
rasgan's Avatar
 
Reputacja: 1 rasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwu
Ja znam zasady z 1 edycji, wiec dużo nowego dla mnie tutaj jest.
 
__________________
Szczęścia w mrokach...
rasgan jest offline  
Stary 07-01-2007, 09:31   #19
 
imported_szympmon's Avatar
 
Reputacja: 1 imported_szympmon ma wyłączoną reputację
Yarot, nie odbieraj mojego postu jako przechwałka albo coś w tym rodzaju.
 
__________________
(...)"To właśnie nas różni.Elfy zabijają z konieczności-wy, ludzie, robicie to dla przyjemności".(...)
imported_szympmon jest offline  
Stary 07-01-2007, 13:50   #20
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
szympmon, spoko, nie odbieram
A teraz wracając do sesji. Joachim atakuje ponownie. Podniósł kij i tym razem ma zamiar trafić, czyli wkłada wszystko w to trafienie. Kapitan znów będzie starał się wytrącić broń a jeśli nie wyjdzie, to poświęci się na sparowanie ciosu.
Ponieważ zaczyna się nowa faza walki, znów konieczne jest wyznaczenie Inicjatywy.
Kapitan - zwinność (Zwinność 35)
[dice:dbd7a0a417]1d10+35 = 1500795661 [/dice:dbd7a0a417]
Joachim - zwinność (Zwinność 26)
[dice:dbd7a0a417]1d10+26 = 23737100 [/dice:dbd7a0a417]
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:33.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172