Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-12-2012, 09:44   #35
secutor
 
secutor's Avatar
 
Reputacja: 1 secutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumny
Chcesz grać wilkiem czy kimś zmieniającym się w wilka? - Qumi
Moze byc czlowiek zmieniajacy sie w wilka, a moze byc czlowiek ktory za kompana ma wilka, bo i tak zamierzam sie skupic bardziej na wilku niz czlowieku. Tylko ze taki kompan wilk, wydaje mi sie ze wypada dosc kiepsko na tle innych, stad pomysl z podrasowaniem/umagicznieniem go.

Troche chce przedstawic relacje czlowiek (a raczej krzat) i wilcza natura, wiec beda musieli sie jakos porozumiewac, wiec niewiem czy slowo wilk pasuje, bo wilki owszem maja IQ 4 letniego dziecka, (jesli odpowiedno trenowane) ale z mowa u nich cierzko.
A wiedza jaka ma posiadac moj odgrywany (ewentualnie) wilk, ma przekraczac te normy.

Każda klasa ma biegłości w jakichś broniach. Proficiencies - Qumi
Po cos jednak sa te wszystkie bone breakr, drag, chocke chold, grapple czy udoskonalenia grapple immprove, graple rapid itd. itp. No wkarzdym badz razie pomyslalem zeby je dac wilkowi. No ale niewarzne. Ide dalej dumac nad tym systemem.
 
__________________
,,Ruchów na pozór jest wiele, ale tylko nieliczne są możliwe, a każdy kolejny zamyka drogę innym".

Ostatnio edytowane przez secutor : 11-12-2012 o 09:53.
secutor jest offline