|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
10-12-2012, 22:03 | #31 |
Reputacja: 1 | Każda klasa ma biegłości w jakichś broniach. Proficiencies. Nie rozumiem pytania co do wilkołaka i wilka. Chcesz grać wilkiem czy kimś zmieniającym się w wilka? |
10-12-2012, 22:33 | #32 |
Reputacja: 1 | W sumie do kiedy jest rekrutacja? Do pierwszej karty? Jeśli lubisz przegryzać numerki, to wysyłam Ci mechanikę. Historia później.
__________________ "Uproczywe[sic] niestosowanie się do zaleceń Obsługi" |
10-12-2012, 22:33 | #33 |
Reputacja: 1 | http://lastinn.info/podstawy-dnd/117...tml#post390063 polecam. BTW, Qumi, przyjmujesz jedna czy dwie osoby? Oryginalna przygoda jest bodajze na 6, z nowym rekrutem bedzie 5+niedlugo retired npc. Moja mechanika jest skończona, historia bedzie zanim pojde spac dzisiaj. lub jutro. przed 8sma rano, i mean.
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! |
10-12-2012, 22:42 | #34 |
Reputacja: 1 | Oryginalna przygoda, jak wszystkie Adventure paths, jest na około 4 graczy. Jedna więcej to nie kłopot, ale dwie... hmmm... im więcej osób tym mniejsza dynamika sesji, z mojego doświadczenia. W zamyśle rekrutka jest dla 1 gracza, musiałbym się spytać drużyny co oni na to... Co do terminu - myślę, że jeszcze z 3 dni skoro już parę kart dostałem. Chciałbym dołączyć nowego gracza przed przejściem do kolejnej części przygody |
11-12-2012, 09:44 | #35 |
Reputacja: 1 | Chcesz grać wilkiem czy kimś zmieniającym się w wilka? - Qumi Moze byc czlowiek zmieniajacy sie w wilka, a moze byc czlowiek ktory za kompana ma wilka, bo i tak zamierzam sie skupic bardziej na wilku niz czlowieku. Tylko ze taki kompan wilk, wydaje mi sie ze wypada dosc kiepsko na tle innych, stad pomysl z podrasowaniem/umagicznieniem go. Troche chce przedstawic relacje czlowiek (a raczej krzat) i wilcza natura, wiec beda musieli sie jakos porozumiewac, wiec niewiem czy slowo wilk pasuje, bo wilki owszem maja IQ 4 letniego dziecka, (jesli odpowiedno trenowane) ale z mowa u nich cierzko. A wiedza jaka ma posiadac moj odgrywany (ewentualnie) wilk, ma przekraczac te normy. Każda klasa ma biegłości w jakichś broniach. Proficiencies - Qumi Po cos jednak sa te wszystkie bone breakr, drag, chocke chold, grapple czy udoskonalenia grapple immprove, graple rapid itd. itp. No wkarzdym badz razie pomyslalem zeby je dac wilkowi. No ale niewarzne. Ide dalej dumac nad tym systemem.
__________________ ,,Ruchów na pozór jest wiele, ale tylko nieliczne są możliwe, a każdy kolejny zamyka drogę innym". Ostatnio edytowane przez secutor : 11-12-2012 o 09:53. |
11-12-2012, 13:28 | #36 |
Reputacja: 1 | secutor... czy ty chcesz grać 10 poziomową postacią czy co? Macie 3 poziom, więc nie jesteście jeszcze aż tak potężni.. Zrobiłem małą ankietę w drużynie i uznali, że potrzebują tylko 1 dodatkowego gracza |
11-12-2012, 17:39 | #37 |
Reputacja: 1 | Koncept Secutora mozna jako-tako sprobowac przedstawic jako druida, alchemika lub psiona egoiste, i guess. Moce polimorficzne da sie fajnei flavornac jako bringing out your inner beast, and stuff. Anyway, moja karta bedzie troszke pozniej, bo zmienily mi sie malutkie detale charakteru postaci i szukam obrazka, bo stary jest definitywnie zbyt...promieniujacy złem :P.
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! |
11-12-2012, 17:42 | #38 |
Reputacja: 1 | Chce zrozumiec jak sie tworzy postac i o co chodzi z tymi Feats. W tabelce Druida, po prawej stronie, sa spels per day. Na zerowym poziomie ma 0th = 3, 1st=1, po kliknieciu na 0 lub 1 wyskakuje lista czarow ktore moze zucac na tym poziomie. (Teraz faktycznie niewyglada na bezbronnego, tylko ze wczesniej tego niewiedzialem). Czyli ze bedac na poziomie 0 moze zucic 3 czary z tej listy? Czy ze moze zucac 3x karzdy z tych czarow? Mimo wszystko ide studiowac to dalej, jak nie do tej to do nastepnej sesji moze sie przyda. Nemo - Koncept Secutora mozna jako-tako sprobowac przedstawic jako druida, alchemika lub psiona. Druid ma craft a od tego pochodzi alchemy. Zeby uzywac tricizn wystarczy pierwszy poziom. Ja to tak rozumie ze nawet bez dodatkowej klasy Alchemist, moge miec trucizny jesli craft bedzie na 1 poziomie, a to znaczy ze z Feats Combat moge sobie dobrac Ader strike. Tylko zeby wziasc Ader Strike, musze miec miedzy innymi Improved Unarmed Strike (jesli Druid jest wilkiem, lub ma komana wilka, to oczywiste ze ten NIEuzywa mieczy i ma walke bez broni). Przy Ader Strike, przy wymaganiach jest tez Poison use, sprawdzilem liste poisons, a tam czytam: Lycanthropy (Werewolf) Effect target transforms into a wolf under the GM's control until the next morning. Czyli zamiana ofiary w wilkolaka. Mysle ze w klimacie i pasuje do wilka ktorego bym ewentualnie prowadzil. Ale z takiej przemiany, dla bohaterow, wynika wiecej zlego niz dobrego, bo za wroga maja wilkolaka, wiec pomyslalem nad innym rodzajem trucizny np. cos co fabularnie mozna opisac jako "wscieklizna", moze to: z listy Afflication Rabies Tylko niewiem jak sie dodaje takie rzeczy, zeby bylo zgodne z mechanika.
__________________ ,,Ruchów na pozór jest wiele, ale tylko nieliczne są możliwe, a każdy kolejny zamyka drogę innym". Ostatnio edytowane przez secutor : 11-12-2012 o 18:25. |
11-12-2012, 18:28 | #39 |
Reputacja: 1 | Jest 9 poziomów czarów druida. Jak chcesz się dowiedzieć ile czarów danego poziomu możesz dziennie przygotowć i rzucić, znajdujesz odpowiedni poziom postaci, przesuwasz palcem i już wiesz. Na 4. poziomie postaci masz dostęp do 0-, 1- i 2-poziomowych czarów druida. Żeby rzucić czar, druid musi mieć Wisdom na poziomie przynajmniej 10+poziom czaru, a także na początku dnia przygotować dane czary. Jeśli możesz dziennie rzucić np 2 czary drugiego poziomu, to na początku dnia wybierasz z listy 2-poziomowych czarów druida 2 czary - te właśnie czary będziesz mógł rzucić w ciągu dnia, raz każdy z nich. Możesz też wybrać dany czar wielokrotnie, by móc go rzucić więcej razy w ciągu dnia, ale suma nadal nie może przekroczyć dziennego maksimum dla danego poziomu. Po zakńczeniu przygotowywania czarów nie możesz już zmienić wyboru, następnego dnia możesz jednak przygotować inne czary.
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 11-12-2012 o 18:30. |
11-12-2012, 18:51 | #40 |
Reputacja: 1 | Dobra panowie bede musial zrezygnowac. Jestem uwalony na conajmniej 2 tygodnie. Rzycze milej zabawy i bawcie sie dobrze. Koncepcji postaci niezdradze, tylko zachowam na inna sesje. Sesje pewnie przeczytam.
__________________ ,,Ruchów na pozór jest wiele, ale tylko nieliczne są możliwe, a każdy kolejny zamyka drogę innym". |