Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-01-2007, 19:14   #39
Yarot
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Oba ataki trafiają! Jeden z nich na 55. Jest rzucony dubel, który w tym wypadku oznacza szczęście w walce. Gdyby był jakikolwiek dubel ponad wartość Walki Kapitana, to byłby pech. Tą regułę zaczerpnąłem z poprzedniej edycji WFRP, bo uważam, że pozwala ona na ciekawe rozstrzygnięcia i wprowadza mimo wszystko rozsądny element niepewności.
Dla kapitana oznacza on, że może przesunąć sobie trafienie w lokację o 5% w dowolną stronę, by móc trafić w czulsze miejsce.
Teraz jakie lokacje oberwały.
[dice:ab1f5993a4]2d100 = 505184442 [/dice:ab1f5993a4]
oraz z jakimi obrażeniami
[dice:ab1f5993a4]2d10 = 2034720853 [/dice:ab1f5993a4]
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline