|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
07-01-2007, 21:29 | #31 |
Reputacja: 1 | Wszystko jest raczej kwestią początkowych ustaleń. Jakkolwiek grając (forum, email, na żywo) można mieć przecież postacie początkujące lub zaawansowane. Tutaj akurat Yarotowi pasowało, byście byli początkującymi, ale w innych sesjach MG równie dobrze może prosić o postacie po drugiej, trzeciej profesji, mające większe umiejętności walki. Wtedy z powodzeniem można stosować inne typy ataków. |
07-01-2007, 21:50 | #32 |
Reputacja: 1 | W sumie racja. Chodzi mi tylko o to, że muszę uważać gdyż gram równolegle dwoma postaciami. Jedna doświadczona, druga nie. Nie mogę ich mylić.
__________________ Szczęścia w mrokach... |
09-01-2007, 19:44 | #33 |
Reputacja: 1 | Dlatego czasami lepiej jest sobie na spokojnie przejrzeć postać - na forum jest na to czas i nie trzeba się specjalne spieszyć. A teraz walka Bertholda. Najpierw ustalenie Inicjatywy Kapitan - zwinność (Zwinność 35) [dice:d1344f747c]1d10 = 1914643907 [/dice:d1344f747c] Berthold - zwinność (Zwinność 33) [dice:d1344f747c]1d10 = 555258292 [/dice:d1344f747c] Jak widać Berthold jest znacznie szybszy od Joachima, co powinno odbić się chodziażby w inicjatywie.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
09-01-2007, 19:50 | #34 |
Reputacja: 1 | I jak widać to właśnie Berthold będzie pierwszy atakował - oczywiście z okrzykiem "Sigmar!". Atak Bertholda - Walka Wręcz 32 [dice:be8f18e613]1d100 = 1559074523 [/dice:be8f18e613] Kapitan tym razem musi czekać. Sparuje ewentualny cios, by potem oddać. Zatem ewentualne parowanie: Kapitan - trafienie (walka wręcz 69+10 z pałki) [dice:be8f18e613]1d100 = 843078460 [/dice:be8f18e613]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
09-01-2007, 19:52 | #35 |
Reputacja: 1 | Kije stuknęły o siebie i atak został sparowany. Teraz czas na atak kapitana. Kapitan - trafienie (walka wręcz 69) [dice:7f053d28d7]1d100 = 1840986272 [/dice:7f053d28d7] Gdyby atak się powiódł, to będzie on próbował ogłuszyć przeciwnika.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
09-01-2007, 19:57 | #36 |
Reputacja: 1 | Atak udany. Teraz rozstrzygnięcie ogłuszenia. Musi udać się test siły dla Kapitana. Ma on Siły 50. Z kijem ma 60, gdyż kij ma bonus do ogłuszania. Jeśli test się powiedzie, to rekrut musi wykonać udany test na swoją Odporność (równą 27) Test siły Kapitana S (mod) = 60 [dice:af1ee89667]1d100 = 1577379259 [/dice:af1ee89667] ewentualny test odporności Bertholda Odp=27 [dice:af1ee89667]1d100 = 1128660347 [/dice:af1ee89667]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
09-01-2007, 20:01 | #37 |
Reputacja: 1 | Koniec rundy. Obyło się bez rozstrzygnięć, gdyż ostatni atak, choć udany, to niewystarczający by zbić z nóg przeciwnika. Nowa runda. Znów zaczyna Berthold. Zgodnie z deklaracją SZYBKO wyprowadza kolejny atak. Atak Bertholda - Walka Wręcz 32 [dice:62c30077b0]1d100 = 1750516901 [/dice:62c30077b0] Kapitan tym razem nie będzie parować oszczędzając się na wykorzystanie w tej rundzie swoich dwóch ataków podczas szybkiego ataku. Widzi, że ten przeciwnik jest troszkę lepszy, zatem będzie starał się szybko go znokautować.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
09-01-2007, 20:03 | #38 |
Reputacja: 1 | Ryzyko się opłaciło. Rekrut nie trafił, zatem dwa ataki kapitana spadają na niego jak jastrzębie. Kapitan - trafienie (walka wręcz 69) [dice:370d453087]2d100 = 1708535620 [/dice:370d453087]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
09-01-2007, 20:14 | #39 |
Reputacja: 1 | Oba ataki trafiają! Jeden z nich na 55. Jest rzucony dubel, który w tym wypadku oznacza szczęście w walce. Gdyby był jakikolwiek dubel ponad wartość Walki Kapitana, to byłby pech. Tą regułę zaczerpnąłem z poprzedniej edycji WFRP, bo uważam, że pozwala ona na ciekawe rozstrzygnięcia i wprowadza mimo wszystko rozsądny element niepewności. Dla kapitana oznacza on, że może przesunąć sobie trafienie w lokację o 5% w dowolną stronę, by móc trafić w czulsze miejsce. Teraz jakie lokacje oberwały. [dice:ab1f5993a4]2d100 = 505184442 [/dice:ab1f5993a4] oraz z jakimi obrażeniami [dice:ab1f5993a4]2d10 = 2034720853 [/dice:ab1f5993a4]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
09-01-2007, 20:20 | #40 |
Reputacja: 1 | Każdy MG na takie rzuty uśmiecha się litościwie i spogląda na gracza z wyższością Okazało się, że oba trafienia zostały wymierzone w głowę. Siła tych uderzeń to odpowiednio 8 oraz 10 (co oznacza, że działa furia Ulryka i jest szansa na jeszcze większe zadanie ran). Każdy cios wzmocniony jest bonusem z siły kapitana równym 5, silnym ciosem równym 1 oraz osłabiony ranami pałki czyli -2. Łącznie daje to obrażenia równe 12 oraz 14 (co najmniej). Bonus do odporności Bertholda to 2, zatem ostatecznie dostaje on 10 oraz 12 ran. W głowę. Cóż - to będą naprawdę duże siniaki! Rekrut pada ogłuszony ciosami na piasek.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |