Poziomy, magia i takie tam. (Komentarze Jednolinijków VI Przetrwaj równorzeczy!) Ekwipunek (Komentarze Jednolinijków VI Przetrwaj równorzeczy!)
Tu ewentualne życzenia, wnioski, zażalenia i takie tam. A także wszystko inne o czym chcecie pogadać.
Jakby kogoś interesowała mechanika (podebrana z Wolsunga i trochę zmodyfikowana, bo tam gra się kozackimi superbohaterami, którzy nigdy nie umierają):
1. Testuje k12 (właściwie to nawet zrobiłem sobie w excel formułę że mi się samo liczyło i nawet nic nie wprowadzam tylko naciskam f9 i wyskakuje 16 wyników spośród których wybieram zgodnie z tabelami wyżej i wynik jest sam)
2. Te pierwsze liczby (Krzepa, Zręczność itd) to zakres przerzutu "1" oznacza, że przerzut tylko przy wyrzuceniu "12", a "4" oznacza, że przerzuca się, gdy wypadnie "9, 10, 11 lub 12".
3. Przerzut polega na tym, że na przykład testuje się Krzepę i ktoś ma na "3":
wyrzuca 10, ma prawo do kolejnego rzutu, wyrzuca 11 i znów ma prawo do kolejnego rzutu, wypada 5 - suma rzutu to 26.
4. Testowanie umiejętności polega na tym, że dodatkowo dodaje się modyfikator z umiejętności na przykład ktoś ma Opanowanie 1 i Strzelanie 3: wyrzuca 10, nie ma przerzutu, ale dodaje 3 - suma to 13.
5. Normalny test to 12, więc jak ktoś ma Opanowanie 4 i Strzelanie 9 to z kilku metrów niemal zawsze trafi.
6. W pierwszym rzucie jeśli wypadnie 1 to jest to porażka nawet mimo modyfikatorów ze zdolności.