Wiem co napisałeś, ale mechanika wspiera fabułę. Np. biorę atut Improved Familiar i takiego impa jako chowańca. Dzięki temu mam pomocnika, który potrafi na życzenie stać się niewidzialny i szpiegować, dostarczać wiadomości czy robić inne rzeczy. Ten dps to było do tierów, które również biorą je pod uwagę - dlatego uważam że bez sensu jest się do nich odnosić
No i jakby nie patrzeć, te * to mechanika
Przy okazji: co do paktów z czartami to rozumiem, że chodzi o pakty opisane w Fiendish Codex - 9 hells: Faustian oraz Insidious Pacts?
Edit: Ps. co do mechaniki - niby sesja gdzie mechanika nie jest tak ważna, ale:
- tworzymy karty w pełnej mechanice
- stosujemy system * które mają bezpośredni wpływ na mechanikę
więc owszem - pytam o mechanikę bo nie chcę brać czegoś co się okaże bezużyteczne ze względu na *.
Od razu też pytam co z takimi przypadkami jak ta klasa gdzie jedną z główny cech klasy to towarzysz:
https://sites.google.com/site/pathfi.../c-d/diabolist