Nazwa toksyny|Sposób aplikowania|Rzut na wytrzymałość|ST wykonania|Obrażenia/efekty natychmiastowe|Obrażenia/efekty po minucie
Wyvern poison|Injury|DC 17|25| 2d6 Con|2d6 Con|
Drow poison|Injury|DC 13|15|Unconsciousness|Unconsciousness 2d4 hr.
Black adder venom|Injury|DC 12 |15|1d6 Con|1d6 Con
Podałem tylko trzy rodzaje trucizn jakie mogę wykonać. W rzeczywistosci jest ich o wiele więcej i działają na inne współczynniki lub też mają inne efekty.
Cytat:
Strength 0 means that the character cannot move at all. He lies helpless on the ground.
Dexterity 0 means that the character cannot move at all. He stands motionless, rigid, and helpless.
Constitution 0 means that the character is dead.
Intelligence 0 means that the character cannot think and is unconscious in a coma-like stupor, helpless.
Wisdom 0 means that the character is withdrawn into a deep sleep filled with nightmares, helpless.
Charisma 0 means that the character is withdrawn into a catatonic, coma-like stupor, helpless.
|
Jak widać trucizny są niezwykle potężne, ale na potężniejsze istoty nie robią one większego wrażenia, gdyż:
Cytat:
The Fortitude save DC against a poison attack is equal to 10 + 1/2 poisoning creature’s racial HD + poisoning creature’s Con modifier (the exact DC is given in the creature’s descriptive text).
|
Ale! Te trzy, które podałem są truciznami, które mogę stworzyć na pierwszym poziomie. Najpotężniejsza jaką widziałem ma ST rzutu obronnego równy 54...
Jak dobrze, że moi gracze, którym "mistrzuję" od blisko 8 lat na to nie wpadli. :P