Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-01-2013, 23:02   #13
Pan Błysk
 
Pan Błysk's Avatar
 
Reputacja: 1 Pan Błysk ma wyłączoną reputację
Dostępne jednostki są tylko te o których mowa w rekrutacji czy możemy puścić wodzę fantazji? Oczywiście w przypadku jednostki prototypowej mógłbym dostarczyć wszelką niezbędną dokumentację techniczna (niech mi się ta robotyka w końcu na coś przyda :P).

Pytanie zadaję głównie dlatego, że szanse przeżycia człowieka w pancerzach widocznych na obrazkach oceniam na 10% do 15%
główne ich wady to:
1. brak opancerzenia kokpitu
2. przewody hydrauliczne odsłonięte i łatwe do uszkodzenia
3. konstrukcja niestabilna (łatwo się takie coś przewróci samo z siebie), środek ciężkości jest za wysoko
4. broń ma niewielkie pole rażenia i również jest podatna na uszkodzenia (znacznie lepiej już sprawdziła by się zwykła wieżyczka)

Wstępnym projektem jest jednostka z lekkiego i wytrzymałego stopu kształtem przypominająca pająka kosarza uzbrojona w 2 wieżyczki (większy kaliber dolna i mniejszy górna) oraz ostrza łańcuchowe na odnóżach. Silnie opancerzony, "podwieszony" kokpity o możliwości obrotu 360 stopni wokół osi symetrii pojazdu sprawia, że kierujący może zmienić kierunek poruszania się bez potrzeby odwracania maszyny. Odnóża rozstawione są symetrycznie, są długie i wytrzymałe a dzięki ich sporej liczbie i podwieszonemu kokpitowi maszyna jest niezwykle stabilna. Oprogramowanie celownicze chroni przed ostrzelaniem odnóży i wspomaga walkę wręcz (przeważnie wykorzystywane są do niej dwa "przednie" odnóża a dokładniej łańcuchowe ostrza na nich).

I jak nie trudno się domyślić chciałbym grać twórcą tego prototypowego cudeńka, nie koniecznie o wysokich umiejętnościach bojowych. Po prostu nikt poza mną nie chciał tego testować w warunkach bojowych.
 
Pan Błysk jest offline