Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-01-2013, 22:55   #11
 
Vesper's Avatar
 
Reputacja: 1 Vesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputację
No no .Widzę że nie brakuje ci pomysłów i kreatywności.
KP poszła.
 
Vesper jest offline  
Stary 08-01-2013, 23:00   #12
MTM
 
MTM's Avatar
 
Reputacja: 1 MTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputację
A co mi tam, nóż widelec będzie dobra zabawa.
OK, to ja zaklepuję medyka. W tym samym czasie, kiedy to czytasz, KP jest właśnie w trakcie sklejania.
 
__________________
"Pulvis et umbra sumus"
MTM jest offline  
Stary 08-01-2013, 23:02   #13
 
Pan Błysk's Avatar
 
Reputacja: 1 Pan Błysk ma wyłączoną reputację
Dostępne jednostki są tylko te o których mowa w rekrutacji czy możemy puścić wodzę fantazji? Oczywiście w przypadku jednostki prototypowej mógłbym dostarczyć wszelką niezbędną dokumentację techniczna (niech mi się ta robotyka w końcu na coś przyda :P).

Pytanie zadaję głównie dlatego, że szanse przeżycia człowieka w pancerzach widocznych na obrazkach oceniam na 10% do 15%
główne ich wady to:
1. brak opancerzenia kokpitu
2. przewody hydrauliczne odsłonięte i łatwe do uszkodzenia
3. konstrukcja niestabilna (łatwo się takie coś przewróci samo z siebie), środek ciężkości jest za wysoko
4. broń ma niewielkie pole rażenia i również jest podatna na uszkodzenia (znacznie lepiej już sprawdziła by się zwykła wieżyczka)

Wstępnym projektem jest jednostka z lekkiego i wytrzymałego stopu kształtem przypominająca pająka kosarza uzbrojona w 2 wieżyczki (większy kaliber dolna i mniejszy górna) oraz ostrza łańcuchowe na odnóżach. Silnie opancerzony, "podwieszony" kokpity o możliwości obrotu 360 stopni wokół osi symetrii pojazdu sprawia, że kierujący może zmienić kierunek poruszania się bez potrzeby odwracania maszyny. Odnóża rozstawione są symetrycznie, są długie i wytrzymałe a dzięki ich sporej liczbie i podwieszonemu kokpitowi maszyna jest niezwykle stabilna. Oprogramowanie celownicze chroni przed ostrzelaniem odnóży i wspomaga walkę wręcz (przeważnie wykorzystywane są do niej dwa "przednie" odnóża a dokładniej łańcuchowe ostrza na nich).

I jak nie trudno się domyślić chciałbym grać twórcą tego prototypowego cudeńka, nie koniecznie o wysokich umiejętnościach bojowych. Po prostu nikt poza mną nie chciał tego testować w warunkach bojowych.
 
Pan Błysk jest offline  
Stary 09-01-2013, 00:14   #14
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
Witam,

Co do prototypu zastanowię się. Jeżeli zostanie miejsce wolne na taką maszynę. To może. Jest też w nim dużo wad. Program celowniczy musiał by działać w całkowitym zaciemnieniu jak i szybko reagować na wytyczne, cel, odnóże, ruch jednego i drugiego. Mechy które przedstawiłam przy twoim cacku jest jak, i tu porównanie Hammer h1 (mój mech) do Mercedes ML63 (cacko). Niby mercedes nowszy i bardziej komfortowy ale.... i tu sam odpowiedz.

Nie walczysz z powolnymi ludźmi czy innymi Mechami. Walisz ile ci fabryka dała w kierunku wroga. Bo jak się zbliży do ciebie to nawet pancerz ci nie pomoże.

Co do twoich spostrzeżeń - pierwsze foto jak i drugie pokazuje mech-a z filmu Matrix Rewolucja środek ciężkości w nich się zmienia pod wpływem wystrzału jak i utraty amunicji. Ale to nie tu będziemy rozwijać temat. Te fotki mają tylko zadanie pokazania zbliżonych Mechów i jak owe stelaże wyglądać będą. Jak na przykład ten.


To mech z filmu Avatar.

bosch soldier - zajęty
bum soldier - zajęty
medic soldier - zajęty
mechanik soldier - zajęty

radar soldier

delux soldier - 2 szt

standard soldier - 8 szt


Jeżeli będzie mniej chętnych niż 7- 15. Sesja i tak wystartuje.
 

Ostatnio edytowane przez Nasty : 09-01-2013 o 00:27.
Nasty jest offline  
Stary 09-01-2013, 15:43   #15
 
Pan Błysk's Avatar
 
Reputacja: 1 Pan Błysk ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Nasty Zobacz post
Jest też w nim dużo wad. Program celowniczy musiał by działać w całkowitym zaciemnieniu jak i szybko reagować na wytyczne, cel, odnóże, ruch jednego i drugiego. Mechy które przedstawiłam przy twoim cacku jest jak, i tu porównanie Hammer h1 (mój mech) do Mercedes ML63 (cacko). Niby mercedes nowszy i bardziej komfortowy ale.... i tu sam odpowiedz.
No i sam odpowiadam (tak wiem żeruję na tym ze chochlik zjadł słowo "sobie")
Akurat co do systemu celowniczego niema najmniejszego problemu poczynając od radarów najróżniejszych rodzajów po podczerwień aktywną i pasywną i czujniki ruchu ciśnieniowe. Dają niezwykle dokładne dane (przy zastosowaniu już trzech różnych). Oprogramowanie celownicze przetwarzające dane z czujników i (to ciekawe) przewidujące pozycję celu do 1-2 sekund jest obecnie wykorzystywane w wielu armiach. (Ba! Sam jestem w stanie podobny program napisać - wbrew pozorom nie ma on większej liczby danych wejściowych niż np aplikacja odczytująca kody QR)

Dalej, jeśli akcja ma toczyć się głownie w tunelach, wieżyczka jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem niż ramię z bronią. Ma znacznie lepszą manewrowość i nie ogranicza pola widzenia zarówno własnej jednostki jak i jednostek sojuszników.

Opancerzenie kokpitu w walce jest wręcz nieodzowne. W starciu z wielkimi, agresywnymi zwierzętami które jak, zrozumiałem podczas ataku szarżują, łatwo o "zagubiony" fragment ciała lub rykoszet pocisku (tutaj też mógłbym się bawić w liczenie prawdopodobieństwa).

Na koniec kształt pojazdu, konstrukcja zbliżona do pająka w zniszczonych tunelach jest najbardziej optymalna. (Prawdą jest, że roboty humanoidalne to wymysł romantyczny i antropocentryczny. Mając całą gamę możliwych do skopiowania wzorców bojowych bierzemy najmniej skuteczny, ludzki, a przecież człowiek dominuje dzięki inteligencji a nie niezwykłym predyspozycjom fizycznym.) Chociaż dwu nożne maszyny kroczące mogły by się sprawdzać w niektórych rodzajach terenu to jednak nie są nim tunele. Zresztą o ile powierzchnia była by dość równa to najlepiej sprawdziło by się takie cacko Krupp-Kugelpanzer oczywiście z dodatkowym uzbrojeniem
 
__________________
Jemu co góry kruszy jemu nie | Jemu co słońce jego zatrzyma jemu nie
Jemu co młot jego rozbija jemu nie | Jemu co ogień jego przerazi jemu nie
Jemu co głowę jego podnosi nad jego serce | Jemu diament
On diament
Pan Błysk jest offline  
Stary 09-01-2013, 17:28   #16
 
SyskaXIII's Avatar
 
Reputacja: 1 SyskaXIII jest jak niezastąpione światło przewodnieSyskaXIII jest jak niezastąpione światło przewodnieSyskaXIII jest jak niezastąpione światło przewodnieSyskaXIII jest jak niezastąpione światło przewodnieSyskaXIII jest jak niezastąpione światło przewodnieSyskaXIII jest jak niezastąpione światło przewodnieSyskaXIII jest jak niezastąpione światło przewodnieSyskaXIII jest jak niezastąpione światło przewodnieSyskaXIII jest jak niezastąpione światło przewodnieSyskaXIII jest jak niezastąpione światło przewodnieSyskaXIII jest jak niezastąpione światło przewodnie
nie będę wbijał się w gadkę na temat jaki robot jest lepszy bo się na tym nie znam, ale przyszła mi do głowy jedna myśl: Można swoim kombinezonom dawać nazwy własne ?
 
SyskaXIII jest offline  
Stary 09-01-2013, 21:03   #17
 
Gerappa92's Avatar
 
Reputacja: 1 Gerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwu
Ja zaklepuje deluxa, o ile Nasty zatwierdzi moją KP .
 
__________________
"Rzeczą ważniejszą od wiedzy jest wyobraźnia."
Albert Einstein
Gerappa92 jest offline  
Stary 09-01-2013, 21:56   #18
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
----------------------------------------------------------

Witam,
jak najbardziej można dawać swoim kombinezonom nazwy. Ba nawet możesz cechować je znakami zabitych przeciwników. Robiono tak często podczas dwóch wojen światowych. Można je nawet przemalowywać. Czy modyfikować ale to w trakcie sesji.

Cytat:
Co do robotyki nie będę się zagłębiać w temacie rekrutacyjnym. Może powiem tak w metrze może i pająk (cacko), będzie miał gdzie postawić cztery czy sześć odnóży symetrycznie rozstawionych. Ale tunele są bardziej ciasne i nie przewidywalne. Od wspinaczki do zejścia niżej. Mechy mają anatomię zbliżoną do ludzkiej. Co umożliwia schylanie się podnoszenie zmianę broni czy nawet chwyt np: kilofa. Tracąc odnóże, rękę poruszają się dalej. Nawet trzymając się innej jednostki jak ranny. Ty tracisz odnóże tracisz symetrie. A mech się czołga dalej. Nim mniej elektroniki tym mniej problemów z systemem. A i pamiętaj o gorących wyziewach. Mechy mają system celowania jak w czołgu Abrams M1A1 a i nie piszę że nie mają opancerzenia. Wszystkie dane będą podane w komentarzach. Więc może jednak zagrasz Mechem AAS1? Chyba że to jest wbrew twojej nauce? Bo musi być super przekonywająco realistycznie.
bosch soldier - zajęty
bum soldier - zajęty
medic soldier - zajęty
mechanik soldier - zajęty

radar soldier - 1szt

delux soldier - 1 szt
(1 - zajęta)

standard soldier - 8 szt


Jeżeli będzie mniej chętnych niż 7- 15. Sesja i tak wystartuje.
-----------------------------------------
 
Nasty jest offline  
Stary 09-01-2013, 22:45   #19
 
piotrek.ghost's Avatar
 
Reputacja: 1 piotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie coś
a co mi tam, zaklepuje radar soldiera na zaproszenie samej mg
 
piotrek.ghost jest offline  
Stary 09-01-2013, 23:33   #20
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
A więc, witam w szeregach. Jak to mówią na szkoleniu w wstępniaku

"Serce w gardle, gówno w gaciach ale do przodu"
.

bosch soldier - zajęty
bum soldier - zajęty
medic soldier - zajęty
mechanik soldier - zajęty
radar soldier - zajęty

delux soldier - 1 szt (1 - zajęta)

standard soldier - 8 szt

Czyli mamy 9 wolnych AAS1 dla śmiałków. Jeden delux i osiem standard soldier.

I jeszcze jedna zachęta:

"Ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country"

Jeżeli będzie mniej chętnych niż 7- 15. Sesja i tak wystartuje.
 
Nasty jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172