Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-01-2013, 01:45   #102
Gettor
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
Kilka słów na temat przebiegu walki w tej sesji w google docu, bo widzę że Lomir już się rozpędził

Standard IEEE Miliard.1a

1. Ogłoszenia od MG zawierają następujące informacje:

Listę walczących pogrupowaną zgodnie z inicjatywą, która jest jawnie wypisana.
Stan zdrowia poszczególnych walczących, który jest zapisany przy okazji wyżej wymienionej Listy walczących w postaci kolorów poszczególnych walczących:
W pełni zdrowy; Lekko ranny; Średnio ranny; Ciężko ranny; Nieprzytomny/wyłączony z walki

Stany i efekty: Fragment ten określa jakim stanom i efektom podlegają poszczególni walczący (ograniczone przez wiedzę drużyny)

Opis rund: Opis każdej rundy po kolei z deklaracją gracza przy imieniu jego postaci i opisie MG na temat tej akcji

2. Dialogi zawierają następujące informacje:

Słowny opis MG na temat minionej rundy, żeby można było zwizualizować sobie co się właśnie stało.
Deklaracje NPCów (wrogich i przyjaznych) na ich najbliższą akcję.
Komentarz i uwagi MG na temat aktualnej rundy: może zawierać wskazówki lub ostrzeżenia na temat dalszego postępowania ("ustami" przyjaznych NPCów)

3. Komentarze zawierają następujące informacje:

Wspólne planowanie dalszych akcji przez graczy i ogólne komentowanie poczynań. Całkowita swawolka, 10 punktów w skali Karmelkowej*.

4. Gdzie gracze powinni pisać, a gdzie nie żeby przebieg walki był utrzymany w porządku:

W sekcji Ogłoszenia od MG gracze mogą się udzielać na czas walki, ale tylko w celu napisania akcji ich postaci: piszą wtedy 1-2 zdanie przy imieniu swojej postaci w swoim kolorku na dokumencie.
W sekcji Dialogi gracze się nie udzielają na czas walki.
W sekcji Komentarze gracze mają pełną swobodę wypowiedzi.

5. Po skończonej walce każdy gracz analizuje, co jego postać robiła w czasie jej trwania i we własnym zakresie opisuje potyczkę z punktu widzenia bohatera.

Przykład zastosowania.

Koniec Standardu IEEE Miliard.1a

Nie chcę, żeby to zabrzmiało jakbym Was ograniczał, czy coś... po prostu walki prowadzone przeze mnie w docu zawsze były trochę zbyt chaotyczne i próbuję je jakoś ogarnąć w ten sposób.
Przy ostatniej walce ten system mi się spodobał, bo panował duży porządek na docu, więc postanowiłem to ciągnąć dalej.
Jednak jeśli ktoś ma jakieś uwagi lub sugestie co do Standardu IEEE Miliard 1.a to proszę się nie krępować

_________________________
* Skala Karmelkowa: Skala ta reprezentuję swobodę, jaką MG daje swoim graczom w pisaniu czegokolwiek w danym obszarze. Skala ma dziesięc punktów: od 1 do 10. 1 oznacza, że gracze mają absolutny zakaz pisania w danym miejscu, zaś 10 oznacza, że panuje tam środowisko Hyde-Parkowe. Dla przykładu sekcja "Dialogi" w google docu ma 5 punktów skali Karmelkowej, gdyż MG pozwala tam pisać graczom, pod warunkiem że będą odgrywać swoje postaci i nie zapędzą się za daleko, zostawiając w tyle współgraczy.
 

Ostatnio edytowane przez Gettor : 12-01-2013 o 01:53.
Gettor jest offline