MECHANIKA UŚWIADAMIANIA SOBIE SNU PRZEZ MARKA
MG robi test rzutowy dla Marka , jeśli zaczną się dziać dziwne rzeczy. Ilość kości do rzutu - wartość Wiedza: Ekstrakcje (czyli szkolony w temacie bardziej będzie miał szansę się domyśleć). Poziom trudności rzutu ustala MG - im więcej "bałaganu" czy zgrzytów rzeczywistości we śnie - tym będzie on niższy.
Do zorientowania się potrzeba będzie 3 sukcesów - trzy zaliczone rzuty k10 - powyżej Stopnia Trudności (czyli pełen sukces).
Rzut będzie powtarzany później, jeśli nastąpi eskalacja dziwnych zdarzeń, ale jeśli zostaną one na podobnym poziomie to już nie.
__________________ MG: "Widzisz swoją rodzinną wioskę potwornie zniszczoną, chaty spalone, swoich
znajomych, przyjaciół z dzieciństwa leżących we własnej krwi na uliczkach."
Gracz: "Przeszukuję. " |