Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-03-2013, 17:46   #19
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Za niedługo dam posta, w pracy nie mogłem, ale mam pytanko jeszcze...

Biorąc pod uwagę, że ruszę się po granat i będę chciał strzelić ogniem automatycznym z Assault Riffle.
Trzech powinno być w zasięgu 10, więc tu chyba bez kar.
Ale kara za szybkostrzelność -2, czyli na kości trafienia (k8) musi paść co najmniej 6?
Minus kolejna 2 za dodatkową akcję, czyli musi być co najmniej 8, tak?
Na trafienie rzucam 3 razy, bo 3 strzały?
+ Rzuty k6 z figury (3 bo po jednym dla każdego rzutu), tak?
Następnie dla każdego jakimś cudem trafionego (8 lub więcej), rzucam na obrażenia z broni 2k6?

Tak to wygląda i tak mam rzucić, jeśli wybiorę taką akcję?


PS. Taka sugestia jeszcze. Może dodałbyś za mapką literki i ceferki (jak w szachach) ułatwiłoby to znacznie nawigację
PS2. Pytania wyżej teoretyczne, bo mi jedynaczka padła
 

Ostatnio edytowane przez AJT : 12-03-2013 o 18:20.
AJT jest offline