Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-03-2013, 11:48   #43
JPCannon
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Już dodałem pod mapką Przepraszam bardzo za opóźnienie. później opiszę efekt działań Avaralla

PS Co do granatu Kerm to tak rzucanie oblicza się jak strzelanie, z tym, że ujemne modyfikatory do rzutu są głównie z odległości rzutu W razie chybienia opis jest w pierwszym poście, ale dla ułatwienia wkleję go tutaj ponownie.

W wypadku trafienia wybuch obejmuje kwadrat 3x3. Jeśli test rzucania się nie powiedzie, należy rzucić k12 by wylosować kierunek, na postawie wskazówek zegara. Potem rzuca się k6 by określi o ile pól granat zboczył z kursu.

W Savage Worlds prawie każdy test wykonuje się dla skali trudności 4 po prostu trudność w tym systemie modyfikują modyfikatory zależne od sytuacji A dzięki temu gracz domyślnie musi tylko rzucić i sprawdzić czy ma 4 lub więcej od cała filozofia Wyjątkiem jest walka wręcz gdzie ST to Obrona wroga. Obrażenia które porównuje się w Wytrzymałością i testy przeciwstawne, gdzie ST to wynik drugiej postaci jak np przy przeciąganiu liny

PS2 Avarall zebrałeś karabin z ziemi już w poprzedniej turze, bo do biegania nie ma kar za wiele akcji Ale i tak masz wynik 0 więc nie ma o czym mówić ;] poszło w ziemie i w niebo sporo od celu. Widać ręce Ci jeszcze trochę drżą ze strachu.

EDIT
dopiero zauważyłem, że podniosłeś jeszcze amunicję więc miałeś rację z karą za wile akcji.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 14-03-2013 o 16:58.
JPCannon jest offline