Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-03-2013, 21:56   #26
Stalowy
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Ok. Konstruuję statek według reguł RT, aby potem móc to przełożyć na fabułkę.

Okręt to nie w kij dmuchał, tworzę cztery propozycję Krążowników. Lekki, Zwykły, Liniowy i Wielki.

Ktoś mógłby mi podrzucić jakieś najważniejsze wydarzenia jakie dotknęły ten okręt, czy jego Duch Maszyny ma jakieś wyjątkowe cechy, albo czy ma jakieś wyjątkowe komponenty? W jakich podróżach brał udział? Jakie były jego początki? Jak radzi sobie z podróżami w Osnowie? Czy załoga jest bezpieczna czy też każdy skok to przemożny stres?

Jakie są główne założenia okrętu? Ma być szybki i zwrotny? Czy też ciężko opancerzony i potężnie uzbrojony? A może to krypa eksploratorska i potrzebuje dużo usprawnień pod tym kątem? Czy też mam go zrobić pod względem usług pasażerskich i handlowych? A może to krypa piracko-kryminalna na której można chować towary i w ogóle jest cicha i może się tak przemknąć że nikt nie zauważy że w ogóle była w okolicy?

Jak bardzo niezawodna ma być to konstrukcja? Czy ma być w stanie przetrzymać najgorsze uszkodzenia czy też wolicie, aby była zajedwabiście elegancka bądź funkcjonalna? Czy jesteście w stanie poświęcić dla super efektów niezawodność, tak że chociaż będziecie wymiatać, to krypa przy zbyt ciężkim trafieniu zacznie się gotować?
 

Ostatnio edytowane przez Stalowy : 15-03-2013 o 22:10.
Stalowy jest offline