Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-03-2013, 21:40   #17
secutor
 
secutor's Avatar
 
Reputacja: 1 secutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumny
Psychologowie uczą jak wychowywać dzieci.
Jak placzą i robią sceny to ignorować.
Jak coś przeskrobią to karać adekwatnie, ale po karze upewnić się że wiedzą za co dostały kare.
Jak coś robią dobrze to nagradzać.
Możesz np. wyjaśnić dokładnie system kar i nagród tak żeby wiedzieli za co dostają kiepskie bronie, a za co dobre.
Za jakie postepowanie nagradzasz punktami doświadczenia.
W systemach często sa takie podpowiedzi za co nagradzać.
Musisz ich sobie trochę wychować.
Trochę dyscypliny nie zaszkodzi.
Chyba taką najwiekszą karą dla gracza bylo by:
odsunięcie od zabawy na jedna czy dwie sesje.
A w ekstremalnych przypadkach wyżucenie.
Były przypadki gdzie dzieciaki pograły w RPG i sie potem zabijali w rzeczywistości.
Jak MG widzi że do tego zmierza to lepiej za wczasu reagować.
Jeśli MG będzie się dawał to gracze mu na głowe wejdą.
Jeśli gracze trafią na wrednego MG to on ich będzie gnebił.
Czasami gracze nie zasługują na dobrego MG
A czasami MG nie zasługuje na dobrych graczy.
Trzymaj równowagę.
 
__________________
,,Ruchów na pozór jest wiele, ale tylko nieliczne są możliwe, a każdy kolejny zamyka drogę innym".

Ostatnio edytowane przez secutor : 23-03-2013 o 08:16.
secutor jest offline