Cytat:
Napisał Velg Zapomniałeś chyba napisać o Magu |
Ach, jasne
Wspomniałem o pewnym skomplikowaniu systemu, zgoła innym niż w przypadku Odrzuconych. O ile rozgrywka w Wilkołaka nie traci wiele, gdy gracze mają ograniczoną wiedzę o świecie (ba! może stymulować ona do nowych, nietypowych i bardzo dramatycznych opowieści) o tyle Przebudzenie, przynajmniej w formie, jaką mógłbym wam zaoferować w postaci intrygi w Miami, niejako wymusza na graczu wczesne zapoznanie się z mechanizmami świata Przebudzonych. Zgłębianie tajników magii, świata, poznanie lokalnej polityki i układu sił wśród społeczeństwa magów - to wszystko to zajęcia dumnych władców arkan magicznych. Stąd też, jeśli głosy przeważą i otworzę rekrutację do tej właśnie sesji, prosiłbym o zapoznanie się wcześniej mniej więcej z możliwościami, jakie dają arkana, czym kierują się poszczególne zakony i jaką rolę może odgrywać mana i kamienie dusz w rozgrywkach między magusami