Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-03-2013, 09:30   #128
Sekal
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
Ja tam powiem szczerze: im mniej widzę mechaniki tym lepiej. Opisy storytellingowe są bardzo ok. Łącznie ze storytellingowymi opisami trafień i powagi ran, bo dlaczego nie. Mechanicznie można to jednocześnie wrzucić do karty.

Jeśli zaś chodzi o opisy trafień, które nie wyrządziły krzywdy, to ja najczęściej w swoich sesjach wykorzystuję elementy zbroi i innego wyposażenia jako te, co pocisk odbijają, a gdy ich nie ma - to np. opis, że pocisk zahaczył, pozostawił zadrapanie i poleciał dalej. Sposobów jest sporo, ale jeśli przeciwnik nawet nie poczuł strzały to nie ma też co opisywać, że ta się w niego wbija.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline