TATARATATATATATAAA TITIRITITITIIIII (imitacja muzyczki z "Reksia")
Tym oto sygnałem dźwiękowym oznajmiam koniec zgłoszeń.
A poniżej lista biedaków, którzy (z własnej, prawie nie przymuszonej woli) będą ze mną grać w Cranium Rats.
A są nimi:
-
Misiek666: brak doświadczenia nadrabia avatarem
-
Cep: bo jest szansa że przestanie pisać głupoty w ShoutBoxie i zacznie pisać posty
-
Khalida: bo jest jedyną kobietą, która jeszcze nie ucieka na widok nicka "Esco"
Harv, niestety, ale jesteś za słabym graczem. Odpadasz. Poćwicz sobie lepiej na Warsztatach u Kutaka. :P
A OTO SKRÓCONE ZASADY CRANIUM RATS: 1. NARRACJA
Każdy na zmiane pisze posty dla danej postaci, tak aby osiągnąć swoje cele i żeby przeszkadzać jak najbardziej innym Aspektom. Należy jak najczęściej dążyć do Konfliktu (czyli realizować swój cel w sprzeczności z celami innych).
Konflikt ogłasza zawsze Oświecony (czyli MG). Każdy ma na początku
3 Żetony Narracji. Można zaproponować innemu graczowi
1 Żeton Narracji w zamian za odstąpienie kolejki w pisaniu postów. Jeśli gracz zgodzi się odstąpić prawa do swojego posta - gracz kupujący traci wydany Żeton Narracji a gracz odstępujący zyskuje za to
2 Żetony Mechaniki.
Na początku rzucamy kością, kto zaczyna narracje a potem idziemy po kolei: Szczur - Proch - Woda. Gdy każdy napisze 5 postów, zamykamy
Akt i akcja przenosi się do kolejnej z postaci.
2. KONFLIKT
W przypadku konfliktu rzucamy kostkami k6 - sukces to rezultat 4 lub więcej. Każdy rzuca jedną kością, ale:
- Każdy zaczyna mając
6 dodatkowych kości, które może zużywać dowolnie na rzuty.
- Każdy może zużyć
1 Żeton Mechaniki aby dodać sobie
1 kostkę.
Wszystkie rzuty wykonuje Oświecony i informuje o rezultatach. Posta opisującego wynik konfliktu pisze Woda. Zwycięski Aspekt dodaje od siebie jedną kropke do swojej cechy postaci, przegrany odejmuje jedną kropkę. W przypadku remisu występuje tzw.
Tęcza (wygrywa Oświecony).
3. POSTACIE
Każdy z Was gra innym aspektem u każdej z postaci. Czyli możecie grać Szczurem tylko u jednej z nich, Prochem u jednej i Wodą też u jednej.
Losowanie postaci:
Szczur - pisze krótki opis postaci (uzywając do tego od 7 do 11 słów). Wyznacza jej jeden
Cel zgodny ze swoim charakterem.
Proch - wyznacza swój
Cel.
Woda - wybiera imie dla postaci.
Oświecony rozdziel ile postać ma kropek Szczura, Prochu i Wody.
4. CEL
Gdy któryś z graczy osiągnie którąś postacią swój
Cel, postać ta zyskuje kropkę. Cel znika i należy wybrać dla postaci nowy
Cel. Można też w czasie gry kupować Cele, za każdy płacąc
1 Żetonem Mechaniki. Aby Woda miała jakieś Cele, musi je wykupić w trakcie gry (będzie to łatwe, gdyż Woda opisuje w poście rezultat konfliktów, a więc pozostali gracze powinni często chcieć wykupić od niej te prawo za Żetony Narracji)
5. WIN OR LOSE
Jeżeli postać osiągnie
10 kropek...
Szczura - staje się zezwierzęconym psychopatą. Gracz grający Szczurem wygrywa.
Prochu - staje się bezmózgim robotem, wykonującym rutynowe czynności. Gracz grający Prochem wygrywa.
Wody - staje się zobojętniałym warzywem i życie zamienia się w wegetacje Gracz grający Wodą wygrywa.
Jeżeli postać osiągnie
3 Tęcze doznaje
Oświecenia i wygrywa
Oświecony (MG)
Żadna z postaci NIE MOŻE UMRZEĆ w trakcie gry w żaden sposób. Aczkolwiek inne postacie niezależne wokół niej - owszem
================================================== =======
No to potwierdzajcie swoją gotowość do sesji i piszcie od razu kim chcecie grać (Szczur, Proch czy Woda). Postacie jakimi gramy to:
- Pisarka
- Młody Żołnierz na II wojnie światowej, fikcyjna postać z książki pisarki.
- Prawdziwy Młody Żołnierz w Iraku
Czekam na zgłoszenia. Kto pierwszy, ten lepszy...