Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-03-2013, 13:46   #5
Aschaar
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Na rozwiązanie każdej zagadki składają się trzy czynniki:
- znajomość pomiędzy MG, a graczami - grając dłużej z kimś zna się "zagrania" poszczególnych osób i wie w jaki sposób konstruują zagadki.
- stopień komunikacji pomiędzy graczami - w sesjach na żywo można budować bardziej skomplikowane zagadki ponieważ pomysły na jej rozwiązanie są na bieżąco omawiane.
- ilości graczy. Większa grupa ma większe szanse na rozwiązanie problemu.

Myślę, że w tym tkwi różnica, że jakaś ekipa rozwiązała zagadkę, a inna nie. Oczywiście to nie znaczy, że zagadek nie należy dawać. Może tylko przydaje się czasem podpowiadać

Nie koniecznie szedłbym również w kierunku "skoro są wojownicy to sesja młócka nie myślenie"... Jak zauważył Gob1in - akcja dość szybko doszła do konfrontacji z wilkołakiem. Moze gdyby ta konfrontacja zostałaby odsunięta w czasie i postacie zaczęły się trochę kręcić w kołko bez wyraźnego celu to zabrałyby się za zagadkę?
 
Aschaar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem