Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-04-2013, 16:46   #151
ElaOP
 
ElaOP's Avatar
 
Reputacja: 1 ElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodze
No to moja kolej Wpadłam na ciekawy pomysł. Sprawdziłam w podręczniku ile zadam obrażeń jeśli cisnę czymś ważącym 200kg czyli tyle ile wynosi mój maksymalny udźwig telekinezy Wyszło, że obrażenia to Si+k12+2, a że Si mojej telekinezy to k12+2 to zdam 2k12+4 obrażeń jeśli MG się zgodzi na święte obrażenia w tym przypadku, to zadam 2k12+8 obrażeń

Moje rzuty na trafienie:
Kostnica
4 i 5 z figury, więc wynik to 5. Nie ruszam się, wiec zamiast tego używam przewagi sokole oko +2 która niweluje karę do trafienia Mafistofero. Trafienie więc jest.

Obrażenia:
Kostnica
6+4+4=14, chyba, że MG zgodzi się na boskie obrażenia, wtedy wynik będzie +4 czyli 18

To będzie rana i szok, albo dwie rany i szok, jeśli będą boskie obrażenia.

Jak MG potwierdzi rzuty i da znać czy hit jest boski czy nie To wstawię posta
Zmiażdżę go fragmentami ścian
 
ElaOP jest offline