Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15-04-2013, 16:46   #151
 
ElaOP's Avatar
 
Reputacja: 1 ElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodze
No to moja kolej Wpadłam na ciekawy pomysł. Sprawdziłam w podręczniku ile zadam obrażeń jeśli cisnę czymś ważącym 200kg czyli tyle ile wynosi mój maksymalny udźwig telekinezy Wyszło, że obrażenia to Si+k12+2, a że Si mojej telekinezy to k12+2 to zdam 2k12+4 obrażeń jeśli MG się zgodzi na święte obrażenia w tym przypadku, to zadam 2k12+8 obrażeń

Moje rzuty na trafienie:
Kostnica
4 i 5 z figury, więc wynik to 5. Nie ruszam się, wiec zamiast tego używam przewagi sokole oko +2 która niweluje karę do trafienia Mafistofero. Trafienie więc jest.

Obrażenia:
Kostnica
6+4+4=14, chyba, że MG zgodzi się na boskie obrażenia, wtedy wynik będzie +4 czyli 18

To będzie rana i szok, albo dwie rany i szok, jeśli będą boskie obrażenia.

Jak MG potwierdzi rzuty i da znać czy hit jest boski czy nie To wstawię posta
Zmiażdżę go fragmentami ścian
 
ElaOP jest offline  
Stary 15-04-2013, 17:47   #152
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Jak dla mnie jest ok Każdy atak który wychodzi bezpośrednio od was może być poświęcony Poświęcenie nie działa tylko w przypadku np kierowanych przez was maszyn itp itd. ale tutaj takowych nie ma
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 16-04-2013, 12:40   #153
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Jak dla mnie jest ok Każdy atak który wychodzi bezpośrednio od was może być poświęcony Poświęcenie nie działa tylko w przypadku np kierowanych przez was maszyn itp itd. ale tutaj takowych nie ma

----------------------------------------------------

Kolejność w tej turze:
1.ElaOP
2.Demony
3.deMaus
4.Mefisto
5.Energon
6.Terrax
7.Obadaya

Wszyscy poza demonami na planszy są figurami. Zaraz dodam podstawowe staty Energona i Terraxa

Mefistofero wyparował jedną ranę i uleczył drugą regeneracją. Kolejnego fuksa zużył by wyjść z szoku. Także pozostał mu jeden. Dwie nowe figury mają po swoje 3 fuksy.

Energon
Wt 7(1) Obrona 13 Tempo 48(superszybkość)
Wszelkie ataki w Energona ponoszą karę -2

Atakuje elektrycznymi atakami
na dystans za 3k6
wręcz za Si(k6)+k6
Przy każdym trafieniu rzucacie na wigor albo otrzymujecie dodatkowe 1k6 obrażeń od elektryczności
Poza tym posiada też inne moce elektryczne które nie ranią więc na razie nie możecie ich odgadnąć.

Terrax
Wt 15 Obrona 6 Tempo 6

Terrax uderza wręcz za Si(k12+4)+3k6
Może też rzucić kamulcem i jeśli trafi to zadaje 2k12+4
Posiada też moc wstrząsu. Może tupnięciem zrobić wyrwę na odległość 12 cali. Jeśli ofiara nie zda zręczności to jest w szoku i dopóki z niego nie wyjdzie, "utyka" w wyrwie i nie może się ruszać.

Wiem, że wrogowie nie są słabi, ale dzięki temu macie przynajmniej poczucie wyzwania Gdybym był wredny dał bym Terraxowi ciężki pancerz co przy jego mocy było by logiczne, ale wtedy tylko laserowe miecze deMausa mogły by go w ogóle zranić, reszta z was była by bezbronna.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 16-04-2013 o 13:17.
JPCannon jest offline  
Stary 17-04-2013, 09:35   #154
 
ElaOP's Avatar
 
Reputacja: 1 ElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodze
No to ja próbuje tego samego ataku

Cieszę się już na starcie, bo piszę posta po rzutach i wiem, że ładnie wyszły

Trafienie:
1 i 6 na figurze +3 za asa i +2 za sokole oko -2 za Mefisto
Kostnica

Obrażenia:
2k12+8=21 Spróbuj to wyparować cwaniaku!
Kostnica
 
ElaOP jest offline  
Stary 17-04-2013, 09:56   #155
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Ajjjjjj nieźle żeś mu przywaliła Od razu sprawdzę wyparowanie, żeby upewnić się co się z nim stało. Niestety źle przeliczyłem poprzednio Twoje obrażenia i zadała byś 3 rany. Nie zmienia to faktu, że i tak by użył fuksa by wyjść z szoku. Tak czy siak myślę, że tym razem to koniec wielkiego Mefistofero

No i mam wyniki:
Miał dwie rany więc rzuca tylko k12. Wynik to 5 a na figurze 3, więc wyparował caaałą jedną ranę z 4. Ma więc aktualnie 5 ran także nie ma czego zbierać.

Umieszczę to w poście ale żebyście mieli jasność co się stało. Spod kamulców wydobył się piekielny wrzask i ogromna kula płomieni. Do tego krzyk Mefistofero
-Jeszcze tu wrócę i zapłacicie mi za to

Mefisto był bytem z innego świata, gdzie znajdowała pełnia jego siły. W naszym świecie by zdobywać siłę, taką jaką miał w swoim wymiarze, musiał przejmować kontrolę nad kolejnymi duszami, naznaczając ich symbolem. Dzięki temu Mefisto był niemalże nie do pokonania, gdy miał swoich wyznawców. Dopiero symbol Obadayi pozwalał przedrzeć się przez jego osłony Mifstofero jednak i tak przeżył. Prawdopodobnie by go zniszczyć, trzeba by się udać do jego świata i tam go zgładzić, inaczej znów będzie mógł odzyskać siły i spróbować się wedrzeć do naszego świata. Gratuluję jednak pokonania głównego Bossa!

Dwa małe demony które wcześniej przyzwał też zniknęły. Nie zmienia to jednak faktu, że Energon i Terrax mają już wyżarte dusze złem. Dla nich jest już za późno i będą za wszelką cenę próbowali was zniszczyć. Pozostają wam więc jeszcze dwie figury do pokonania.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 17-04-2013, 14:42   #156
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny


Damn, zabiła mi mojego wroga, to niemiłe. Teraz muszę się wykazać, dlatego:

Pierwszy atak w Energona
Trafienie 18+1(z teleportacji) co daje 19, więc na styk z przebiciem.
DMG = 16+4(za świętą broń)=20, czyli z zapasem 1 szok i 3 rany.

Drugi atak, na Terraxa
Z przerzutu figury 9+1(z teleportacji) co daje 10, więc na styk z przebiciem.
DMG co daje 13+3(z przebicia)+4( z błogosławieństwa), a więc szok i rana.

Na koniec wrócę do reszty.

Nie wiem czy dam radę wrzucić dziś fabularną część, więc jak MG ma możliwość i chęć to może to zrobić.
 
deMaus jest offline  
Stary 17-04-2013, 23:41   #157
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Coś widzę, że ze swoimi mieczami jak zwykle robisz jatkę deMaus Jestem jednak dumny, że udało mi się zrobić dwójkę której nie dałeś rady ubić w jednej turze Poza tym jeszcze mają swoje fuksy i wyparowania Dzisiaj tylko zrobię szybko wyparowania, a już jutro zrobię działania reszty.

Energon wydał dwa fuksy by wyparować jedną ranę Najpierw miał same 3 na kości i figurze Ostatniego fuksa wyda na wyjście z szoku. Jak to szybko leci...

Terrax miał wynik 11, więc wydał fuksa i wyparował wszystko, wychodząc dzięki temu z szoku. Coś czuję, że z tym osiłkiem będzie gorzej.

Wiesz deMaus, że według zasad laserowy miecz nie jest bronią ciężką? Muszę o to zapytać twórców, bo to dla mnie dziwne. Jak można mieć tak wielkie przebicie pancerza, a nie móc przebić ciężkiego pancerza ;/ Od kiedy laserowy miecz nie może przebić np pancerzu czołgu.

EDIT
Swoją drogą deMaus opis bonusu za teleportację, mówi, że zyskujesz go za zmasowany atak z kilku stron na ten sam cel Teoretycznie więc bonus znika jeśli atakujesz kilka celów, bo to zwykłe dwa ataki, a Ty się po prostu teleportujesz zamiast biegać. Jest to jednak ostatnia walka, a ten bonus +1 nie zmienia aż tak wiele, więc nie będę już na to naciskał
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 18-04-2013 o 09:04.
JPCannon jest offline  
Stary 18-04-2013, 10:44   #158
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Nie łączę postów dla jasności sytuacji mechanicznej w stosunku do fabuły

Energon próbuje swojej mocy psuja
Jego ładunek elektryczny był jednak zbyt słaby by zniszczyć broń Tomasa

Energon może wykonywać dwie akcje na raz bez kar.
W swojej drugiej akcji atakuje Tomasa piorunem
Trafienie na kości figury 6+5-2(za rany)=9 trafienie z przebiciem

Po kolei test trafienia, później figura i as, a następne 4 rzuty to obrażenia

dmg 12
deMaus ma 6wt 6/10/14/18/22 rana i szok

Terrax rzuca kamulcem w Tomasa.
Obrażenia
12+4+7+4=27


Zanim wykonam ruch Obadayi muszę określić co się stało z Tobą deMaus, bo chcę Cie w razie czego leczyć. Rzuć więc na wyparowania, oraz przetestuj Wigor oddzielnie by sprawdzić czy nie oberwałeś kolejnych 1k6 od elektryczności przy ataku Energona.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 18-04-2013 o 10:48.
JPCannon jest offline  
Stary 18-04-2013, 17:27   #159
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Nie tak dobrze, bo wyszło 2, ale wydam kolejnego fuksa(aby spróbować jeszcze raz) i wypadło mi 5, więc wyparowałem jedną ranę, co nie wiele mi daje bo zostało mi jeszcze 4rany, o ile dobrze liczę.

Chyba, że Terrax chybił, bo o ile się nie ruszał, to kolumny robią mi przynajmniej częściową osłonę, a to daje mu -1.
Jeśli kolumny nie dają to w przypadku rzucania mam chyba prawo, na unik.


Cytat:
Uskoczenie za osłonę: Broń rzucana, która
eksploduje (np. granaty) i większość pocisków
artyleryjskich dają potencjalnemu celowi
szansę ucieczki z miejsca eksplozji. Jeśli postać
dostrzeże zbliżające się niebezpieczeństwo,
może wykonać test Zręczności z modyfikatorem
-2, by uskoczyć i uniknąć obrażeń. Jeśli rzut się
uda, przesuń postać poza wzornik (gracz sam
decyduje, w którą stronę). Granaty można również
odrzucić (patrz rozdział Sprzęt).
Nawet w szoku, moge się poruszyć z połą Tempa więc mogę zrobić unik na zręczności

Będę walczył do końca o każdy punkt życia

Ps. jeszcze co do szoku, to w opisie szoku na stronie 72 pisze, że
Cytat:
Jeśli postać w Szoku zostaje trafiona i na skutek
obrażeń ma ponownie znaleźć się w Szoku,
otrzymuje ranę.
 
deMaus jest offline  
Stary 18-04-2013, 23:57   #160
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Tak to prawda, to właśnie zasada powtórnego szoku Nie bierze się jej pod uwagę jeśli ktoś jest w szoku i dostanie ranę/dwie/trzy i szok. Wtedy otrzymuje tylko ranę/dwie/trzy i szok nie zaś pogłębioną ranę

Druga sprawa deMaus, mam miłą wiadomość bo po aktualizacji do zasad Delux można w szoku wykonywać normalnie akcje darmowe, co tyczy się w tym wypadku też ruchu. Nie ma więc już braku ruchu, ruchu o pół tempa i całego ruchu. W szoku możesz tylko chodzić, a nie będą w szoku robisz co chcesz. Różnica w sukcesie i w porażce jest tak, że w przypadku pierwszego wyjdziesz z szoku w następnej turze, a w przypadku drugiego musisz testować dalej ducha i nadal możesz tylko chodzić. To takie ala człapanie o te parę kroków

Widzę, że natrudziłeś się ze sprawdzaniem zasad Pozwalam więc na ten rzut na zręczność. Zaliczam jednak trafienie, bo wcześniej nie zwracaliśmy uwagę na widoczność gdy strzelaliście/rzucaliście w przeciwników Niech zręczność zadecyduje. Pamiętaj jeszcze o teście wigoru by sprawdzić czy otrzymujesz dodatkowe 1k6 obrażeń od prądu. Potrzebujemy tego byś mógł określić ile masz kary do rzutu na zręczność po porażeniu prądem

PS Nie mam zamiaru uśmiercać was w ostatniej scenie po pokonaniu najważniejszego bossa, więc nie musisz się bardzo martwić o Tomasa Cieszy mnie jednak Twoja walka za wszelką cenę Szczerze to lubię ustalać w Savegu wrogów, tak jak akurat przyjdą mi do głowy, a nie dostosowywać ich do poziomu graczy (oczywiście w granicach rozsądku). Nie miałem więc pojęcia, że was pokonają. Równie dobrze mogłeś mieć kozackie rzuty w atakach mieczami i mi ich zgładzić od razu Także dzięki temu jest dla mnie prawdziwiej, a nie takie kroczek po kroczku podnoszenie skali trudności.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:16.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172