Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-01-2007, 17:06   #1
Yaneks
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
[Warlords] Bestiariusz

W Warlords występuje bardzo wiele bestii, od snotlinga po Eksterminatora. Tutaj opiszę je wszystkie.




Ludzie jako wrogowie

Chłop

Chłopi to najsłabsi z ludzi. Nie umieją walczyć, są niezdarni i nie czarują. Jedyną ich zaletą jest spora siła. W grupie stanowią nie lada zagrożenie nawet dla rycerza. Posiadają atak specjalny: Ogłuszenie, który unieruchamia na 2 tury.
Ich statystyki:
Walka wręcz: 35
Umiejętności strzeleckie: 23
Siła: 45
Zręczność: 20
Intelekt: 20
Siła woli: 20
Charyzma: 34
Ataki: 1
Żywotność: 50
Wytrzymałość: 1
Szybkość: 4
Wyposażenie:
Widły/kilof/siekiera

Muzyk

Muzycy są bardzo lubianymi ludźmi, przez co ciężko jest z nimi walczyć samotnie. Potrafią szybko zwołać pokaźną grupę chłopów, którzy... No wiadomo co potrafią w grupie. Łatwo można ich zabić, gdy są sami. Są słabi i głupi, ale zwinni.
Ich statystyki:
WW: 20
US: 21
S: 18
Int: 35
Zr: 43
Sw: 31
Ch: 49
A: 1
Żyw: 30
Wt: 0
Sz: 4
Wyposażenie:
Skrzypce/gitara/trąbka

Rzezimieszek

Rzezimieszki również należą do najsłabszych, jednak mają lepszy atak niż chłop, i więcej intelektu niż muzyk. Najczęściej można ich spotkać w karczmach na mieście, rzadziej poza miastami. Najczęściej działają w niewielkich grupkach, chociaż często spotyka się ich samych, w ciemnych uliczkach.
Ich statystyki:
WW: 34
US: 25
S: 36
Int: 32
Zr: 34
Sw: 15
Ch: 15
A: 2
Żyw: 60
Wt: 2
Sz:4
Dwa sztylety kiepskiej jakości(+0 bonusowych obrażeń)

Złodziej

Złodzieje należą już do wyższej klasy wrogów. Nieźle walczą, i są bardzo zręczni. Potrafią też bardzo dobrze strzelać. Łatwo ich wynająć w karczmach i brudnych, portowych spelunach. Prawie zawsze działają sami. Przeciętny gracz nie powinien mieć z nimi problemów. Kiedy zostaną nakryci, walczą do upadłego.
Ich statystyki:
WW: 43
US: 39
S: 35
Int: 32
Zr: 49
Sw: 25
Ch: 30
A: 2
Żyw: 100
Wt: 3
Sz: 4
Wyposażenie:
Dwa sztylety średniej jakości (+1 bonusowych obrażeń)
Mała kusza (zasięg 30 metrów)
10 bełtów

Zbieg

Zbiegowie są dobrymi wojownikami. A co gorsza, silnymi. Więzienie nauczyło ich, jak być zaradnym, przez co mogą szybko nas zabić. Nie polecam polowania na Zbiegów poczatkującym graczom. Za zbiegów często są wyznaczane nagrody w wysokości do 2 srebrnych monet (100 miedzianych monet = 1 srebrna moneta = 0.01 złotej monety).
Ich statystyki:
WW: 50
US: 35
S: 45
Int: 35
Zr: 40
Sw: 20
Ch: 15
A: 2
Żyw: 120
Wt: 5
Sz: 4
Wyposażenie:
Miecz kiepskiej jakości

Recydywista

Recydywiści to najsilniejsi z przestępców. Bardzo często mają za sobą kilka morderstw, co czyni ich naprawde groźnymi przeciwnikami. Nie polecam ich nawet średnim graczom, ponieważ mogą mieć z nimi problemy. Recydywistów można spotkać najczęściej w dużych miastach, w karczmach i małych barach. Łatwo ich poznać, ponieważ wszędzie wiszą ich rysopisy.
Ich statystyki:
WW: 58
US: 40
S: 55
Int: 40
Zr: 50
Sw: 25
Ch: 5
A: 2
Żyw: 150
Wt: 8
Sz: 4

BESTIE

W Warlords można spotkać bardzo wiele bestii. Tutaj przedstawiam tylko podstawowe rasy. Nie zdziwcie się, jeżeli podczas gry spotkacie bestię, której nie ma tu opisanej. Zdarzają się krzyżówki.

Snotling

Snotlingi to pierwsza postać goblina, nie licząc grzybów. Nie są niebezpieczne, wręcz śmiesznie łatwe. Dobre źródło doświadczenia dla gracza na poziomie 1-10. Są to małe, około pół-metrowe stworki, z ostrymi zębami. Ich wzrost przekłada się na zręczność - są bardzo zręczne, jak na gobliny. Nie posiadają broni, i są bardzo słabe. Nie potrafią zbić ciosu gracza (czyli blokować). Najczęściej mozna je spotkać na bagnach i mokradłach, w pobliżu niewielkich wsi. Ich atak mierzy się na kościach k10. Oto ich statystyki:
WW: 23
US: 15
S: 20
Int: 5
Zr: 30
Sw: 15
Ch: 3
A: 1 (1k10)
Żyw: 20
Wt: 0
Sz: 5
Exp: 20

Goblin

Gobliny to zielonoskóre stworki, przypominające ludzi. Są silniejsze i lepiej walczą od snotlingów, ale z pewnością nie są mądrzejsze. Dobre źródło poziomów dla gracza na poziomie 10-15. Groźne są jedynie w grupie, kiedy jest ich więcej niż 5. Wtedy potrafią zasypać gracza strzałami i ciosami mieczy i toporów, co najczęściej skutkuje śmiercią ofiary. Ich statystyki:
WW: 35
US: 30
S: 25
Int: 5
Zr: 35
Sw: 20
Ch: 5
A: 1 (k30)
Żyw: 50
Wt: 1
Sz: 5
Exp: 50
Wyposażenie: Mogą mieć łuk, toporek albo miecz.

Ork

Orkowie to wyższa szkoła jazdy. Początkującemu potrafią mocno dowalić sprawiając, że odechce mu się polowania na nie. Nie polecam graczom poniżej 15 poziomu. Są silne, ale niezręczne. Posiadają wielkie miecze i topory, zawsze dwuręczne, które pozbawiają ich możliwości blokowania ciosów. Rzadko spotyka się zielonego orka z pancerzem.
Ich statystyki:
WW: 45
US: 30
S: 40
Int: 15
Zr: 20
Sw: 30
Ch: 10
A: 1 (k30)
Żyw: 100
Wt: 5
Sz: 4
Exp: 100
Wyposażenie: Dwuręczny miecz, topór albo młot.

Czerwony Ork

Czerwoni Orkowie to rodzaj diabłów. Lepsi z nich czarodzieje, niż wojownicy, i, wbrew pozorom, są dość mądre. Mają czerwoną skórę, krótkie, ostre rogi i długi ogon. Zamiast stóp mają kopyta, ale mają ludzkie palce i rąk. Najczęściej nie mają broni.
Ich statystyki:
WW: 35
US: 30
S: 50
Int: 45
Zr: 35
Sw: 50
Ch: 30
A: 1 (czar, k30 obrażeń)
Żyw: 200
Wt: 10
Sz: 4
Exp: 200
Wyposażenie: brak

Centaur

Centaury to pół ludzie, pół konie. Najczęściej. Zdarzają się też krzyżówki orków i koni, oraz goblinów i koni. Dobrze walczą, i dobrze strzelają, nie polecam ich dla średnich graczy. Nie należą do najmądrzejszych, i śmierdzą.
Ich statystyki:
WW: 45
US: 45
S: 60
Int: 30
Zr: 30
Sw: 20
Ch: 15
A: 1
Żyw: 300
Wt: 5
Sz: 10
Exp: 300
Wyposażenie: Łuk, 20 strzał, miecz

Zwierzoludź

Zwierzoludzie to bardzo niebezpieczne stworzenia. Urodzeni szpiedzy, ponieważ potrafią zamieniać się w człowieka, w zwierze, oraz w krzyżówkę człowieka i zwierzęcia. Są bardzo silne i zwinne, działają same. Nie używają broni
Ich statystyki:
WW: 50
US: 30
S: 60
Int: 40
Zr: 50
Sw: 30
Ch: 50
A: 2
Żyw: 300
Wt: 5
Sz: 6
Exp: 500
Wyposażenie: brak

Wilkołak

Wilkołaki to wysoce niebezpieczne stworzenia. Mity mówią, że wampir ugryzł wilka, a wilk człowieka, i w ten sposób z człowieka powstał wilkołak. Wystarczy jedno ugryzienie wilkołaka, by samemu nim się stać. Wilkołaki atakują jedynie w pełnię księżyca, ale niektóre, co silniejsze, również w zwykłe noce. Są bardzo inteligentne, i wszyscy się ich boją.
WW: 50
US: 0
S: 70
Int: 50
Zr: 30
Sw: 10
Ch: 30
A: 2
Żyw: 400
Wt: 5
Sz: 8
Exp: 600
Wyposażenie: brak

Dinozaur

Dinozaury w Warlords to bardzo niebezpieczne, czworonożne bestie. Są olbrzymie, mają 3 metry wzrostu i 6 metrów długości. Są bardzo potężne, ale głupie i niezręczne. Mają ostre zęby, i wielkie, najeżone ogony. Zazwyczaj występują same, ale w gniazdach, gdzie nie zapuszczają się nawet Chaunowskie armie, można ich spotkać 10 naraz.
Ich statystyki:
WW: 100
US: 10
S: 100
Int: 20
Zr: 10
Sw: 10
Ch: 10
A: 2
Żyw: 500
Wt: 5
Sz: 4
Exp: 1000
Wyposażenie: brak

Wampir

Wampiry są stanowczo bardziej szlachetne od wilkołaków. Mają swoją hierarchię, mają nawet swoje tereny. Są to wysokie, silne stworzenia, wymagające wielkiej siły w walce. Pojedynczo nie ma nawet co próbować zabić wampira. Jeżeli gracz zostanie ugryziony przez wampira, sam się w niego zamienia, i otrzymuje podobną siłę. Wampiry boją się światła i czosnku, srebro i kołki na nich nie działają. Ich statystyki:
WW: 78
US: 30
S: 89
Int: 54
Zr: 30
Sw: 56
Ch: 15
A: 1
Żyw: 600 +wyssanie życia w wysokości k10
Wt: 5
Sz: 4
Exp: 1500

Mały Smok

Małe smoki, to smocze dzieci. Są jeszcze małe, mają rozmiary dinozaurów. Nie umieją jeszcze walczyć, ale są bardzo odporne. Bardzo trudno jest je zabić, ponieważ występują w towarzystwie swoich rodziców. Ich statystyki:
WW: 15
US: 15
S: 95
Int: 60
Zr: 15
Sw: 80
Ch: 80
A: 1
Żyw: 1000
Wt: 20
Sz: 10
Exp: 500

Smok

Smoki to legendarne stworzenia. Latają wysoko poand chmurami, i zamieszkują wysokie góry. Są to niezwykle potężne istoty, obdarzone bardzo silną magią. Żadne czary na nie nie działają, a ich łuski może przebić tylko najlepszej jakości oręż. Są odporne na wszystkie trucizny i magiczne przedmioty. Należą do najmądrzejszych istot zamieszkujących świat.
Ich statystyki:
WW: 115
US: 120
S: 130
Zr: 30
Int: 80
Sw: 90
Ch: 90
A: 3
Żyw: 3000
Wt: 30
Sz: 15
Exp: 5000

Smoczy Lord

Smoczy Lordowie to jedne z najpotężniejszych istot na świecie. Bardzo szybko latają, zioną ogniem i mają bardzo zaostrzony ogon i pazury. Są mądrzejsze od zwykłych smoków, a ich ciała emanuują potężną aurę.
Ich statystyki:
WW: 130
US: 130
S: 150
Zr: 30
Int: 90
Sw: 100
Ch: 100
A: 6
Żyw: 5000
Wt: 30
Sz: 20
Exp: 10000

Warlord (Eksterminator)

Warlordowie są najpotężniejszymi postaciami świata. Ich siła, wytrzymałość i pancerz nie mają sobie równych, a pomoc bogów czyni ich prawie nieśmiertelnymi. Jeden Warlord jest w stanie zniszczyć całe Chaun. Eksterminatorzy mają zwyczaj atakować każdego, kto zapuści się na ich tereny na północy Chaun. Z natury są spokojni, nie wykraczają poza swoje tereny. Mają za zadanie pilnować pokoju na świecie.
Ich statystyki:
WW: 250
US: 250
S: 300
Zr: 90
Int: 160
Sw: 200
Ch: 200
A: 2
Żyw: 20 000
Wt: 50
Sz: 25
Exp: 50 000
PH: 5000

Wszystkie inne potwory takie jak np. ogr są jedynie krzyżówkami podanych wyżej potworów.

Nieumarłych pozostawiam waszej (czasami chorej) wyobraźni.
 
Yaneks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem