Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-04-2013, 00:45   #6
Kelly
 
Kelly's Avatar
 
Reputacja: 1 Kelly ma wyłączoną reputację
GURPS mało jest popularny, cóż ma swoje lata. Chociaż bardzo go lubię raz ogólnie uważam, ze co do future to najlepszy system, jaki znam, jednak kiedy mam prowadzić, wybieram SW. Stanowczo nie chciałoby mi się tłumaczyć graczom kupy drobiazgów GURPowych, tym bardziej, że dawno się GURPSem nie bawiłem. Sam więc musiałbym sobie kupę przypomnieć. Tymczasem SW każdy ogarnia w lot.

Co do przewag typu baczność oraz innych strategicznych. Kierowanie grupami NPCów to fajna sprawa, ale bądźmy szczerzy, nawet jeśli niekiedy się zdarzy, to trudno, żeby gracz przestał się rozwijać osobiście, tylko brał przewagi taktyczne. osobiście myślę sobie, że ogólnie możnaby wyłączyć przewagi taktyczne, zaś GM powinien nadawać je graczom jako bonusy specjalne za free, jeśli wynika to właśnie z przeprowadzanej fabuły, dobrych pomysłów oraz odpowiedniego odgrywania.
 
Kelly jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem