Tak to prawda, to właśnie zasada powtórnego szoku
Nie bierze się jej pod uwagę jeśli ktoś jest w szoku i dostanie ranę/dwie/trzy i szok. Wtedy otrzymuje tylko ranę/dwie/trzy i szok nie zaś pogłębioną ranę
Druga sprawa deMaus, mam miłą wiadomość bo po aktualizacji do zasad Delux można w szoku wykonywać normalnie akcje darmowe, co tyczy się w tym wypadku też ruchu. Nie ma więc już braku ruchu, ruchu o pół tempa i całego ruchu. W szoku możesz tylko chodzić, a nie będą w szoku robisz co chcesz. Różnica w sukcesie i w porażce jest tak, że w przypadku pierwszego wyjdziesz z szoku w następnej turze, a w przypadku drugiego musisz testować dalej ducha i nadal możesz tylko chodzić. To takie ala człapanie o te parę kroków
Widzę, że natrudziłeś się ze sprawdzaniem zasad
Pozwalam więc na ten rzut na zręczność. Zaliczam jednak trafienie, bo wcześniej nie zwracaliśmy uwagę na widoczność gdy strzelaliście/rzucaliście w przeciwników
Niech zręczność zadecyduje. Pamiętaj jeszcze o teście wigoru by sprawdzić czy otrzymujesz dodatkowe 1k6 obrażeń od prądu. Potrzebujemy tego byś mógł określić ile masz kary do rzutu na zręczność po porażeniu prądem
PS Nie mam zamiaru uśmiercać was w ostatniej scenie po pokonaniu najważniejszego bossa, więc nie musisz się bardzo martwić o Tomasa
Cieszy mnie jednak Twoja walka za wszelką cenę
Szczerze to lubię ustalać w Savegu wrogów, tak jak akurat przyjdą mi do głowy, a nie dostosowywać ich do poziomu graczy (oczywiście w granicach rozsądku). Nie miałem więc pojęcia, że was pokonają. Równie dobrze mogłeś mieć kozackie rzuty w atakach mieczami i mi ich zgładzić od razu
Także dzięki temu jest dla mnie prawdziwiej, a nie takie kroczek po kroczku podnoszenie skali trudności.