Jak miło AJT, że nawet bez statów z broni wiesz, że nie możesz z tego draństwa walnąć serii trzypociskowej
chyba, że gdzieś to wyczytałeś
Ok skoro wszyscy dotąd patrzyliście na to w ten sposób, co do inicjatywy
to będziemy grali tak jak grać się powinno
Także jeśli wstrzymuje się dłużej niż do końca tury, nie dostaje się nowej karty i można działać kiedy się chce, ale tylko ten wstrzymany raz. Trzeba tylko uważać, bo w razie doznania szoku, wstrzymywana akcja przepada
Piękny strzał Kerm
Już testuje wyparowanie robala i zobaczymy co z niego zostanie
Robal otrzymał przed wyparowaniem 5 ran. Test wigoru wynik 4, ale kość figury już 9 -2(za rany)=7 czyli jeden sukces
Robal więc dostaje 4 rany, w sumie ma ich 6 a jego flaki walając się po caaaałym placu!
Gratulacje, ubiliście figurę. Przed waszą sesją nigdy nie testowałem wyrzutni rakiet, ale już wiem, że przy obrażeniach 4k6 można zrobić prawdziwą miazgę jak się trafi
Kerm możliwości broni są opisane np w jeździe próbnej
Jest tam opisane na końcu dla przykładu M60, który jest mechanicznie mocno zbliżony do miniguna AJT. PP2(przebicie pancerza 2, u nas tego nie używaliśmy, bo zombie nie miały pancerza
A u Robala zamieniłem go na wytrzymałość, żeby wam głowy nie zawracać), Nieporęczny (czyli jak pisałem wcześniej kara -2 jeśli strzelasz z tej broni poruszając się. Nie ma w opisie nic więcej, więc poza tym możesz strzelać tylko według swojej szybkostrzelności. Minigun jednak nie ma przełącznika na tryb ognia trzypociskowego, ani opcji dubletu. Na logikę, można wyczuć spust by wypalić mniej niż 4 razy, ale nie daje to takich efektów jak przy stworzonych do tego karabinach, czy pistoletach