Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-04-2013, 22:54   #671
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Pamiętaj tylko, że jeśli zechcesz siekać w tej turze, to CI się zbierze kar. Chyba, że poświęcisz wyczekanie na rozłożenie się i będziesz walił jak dojdzie do Twojej normalnej tury...Teraz trochę skojarzyłem, że ten system z podwójnym ruchem jest bez sensu, bo można wykonać dwie tury pod rząd i wychodzi na to, że reszta stoi i czeka, kiedy gracz śmiga do 24 pól... No ale nic, w tej grze już wolę zachować ten system. Mówię o tym tylko na przyszłość, bo w innych sesjach i minigrach skoryguje to i wstrzymywanie akcji będzie działać, tak, że jeśli skończy się tura, to dany gracz nie dostanie nowej karty i będzie działał kiedy uzna za stosowne.

W każdym razie wracając do kar:
Rozstawienie - akcja
Rany - -1
Strzał -2 (za wiele akcji)
Ogień automatyczny - -1

CZyli w sumie kara -4 ale oczywiście próbować zawsze się opłaca

EDIT
Haha zapomniałem od zasięgu. Masz lepszą pamięć do zasad niż ja AJT Bardzo dobrze wyliczyłeś kary.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 19-04-2013, 23:11   #672
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Czyli lepiej by było oddać małą seryjkę - 3 pociski?
 
Kerm jest offline  
Stary 19-04-2013, 23:25   #673
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Co do tury, to myślałem, że wstrzymujemy się tylko do jej końca i tak też chciałem. Nie wiedziałem, że można przejść na kolejną. Wg mnie, tak jak chyba piszesz, nie powinien być podwójny ruch w turze (dzięki wstrzymywaniu)


Cytat:
Napisał Kerm Zobacz post
Czyli lepiej by było oddać małą seryjkę - 3 pociski?
U mnie? Z moją bronią nie mogę. Tylko full automat się liczy
 

Ostatnio edytowane przez AJT : 19-04-2013 o 23:28.
AJT jest offline  
Stary 20-04-2013, 08:33   #674
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał AJT Zobacz post
U mnie? Z moją bronią nie mogę. Tylko full automat się liczy
Gdzie to pisze?
 
Kerm jest offline  
Stary 20-04-2013, 08:40   #675
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Jak miło AJT, że nawet bez statów z broni wiesz, że nie możesz z tego draństwa walnąć serii trzypociskowej chyba, że gdzieś to wyczytałeś

Ok skoro wszyscy dotąd patrzyliście na to w ten sposób, co do inicjatywy to będziemy grali tak jak grać się powinno Także jeśli wstrzymuje się dłużej niż do końca tury, nie dostaje się nowej karty i można działać kiedy się chce, ale tylko ten wstrzymany raz. Trzeba tylko uważać, bo w razie doznania szoku, wstrzymywana akcja przepada

Piękny strzał Kerm Już testuje wyparowanie robala i zobaczymy co z niego zostanie

Robal otrzymał przed wyparowaniem 5 ran. Test wigoru wynik 4, ale kość figury już 9 -2(za rany)=7 czyli jeden sukces

Robal więc dostaje 4 rany, w sumie ma ich 6 a jego flaki walając się po caaaałym placu! Gratulacje, ubiliście figurę. Przed waszą sesją nigdy nie testowałem wyrzutni rakiet, ale już wiem, że przy obrażeniach 4k6 można zrobić prawdziwą miazgę jak się trafi

Kerm możliwości broni są opisane np w jeździe próbnej

Jest tam opisane na końcu dla przykładu M60, który jest mechanicznie mocno zbliżony do miniguna AJT. PP2(przebicie pancerza 2, u nas tego nie używaliśmy, bo zombie nie miały pancerza A u Robala zamieniłem go na wytrzymałość, żeby wam głowy nie zawracać), Nieporęczny (czyli jak pisałem wcześniej kara -2 jeśli strzelasz z tej broni poruszając się. Nie ma w opisie nic więcej, więc poza tym możesz strzelać tylko według swojej szybkostrzelności. Minigun jednak nie ma przełącznika na tryb ognia trzypociskowego, ani opcji dubletu. Na logikę, można wyczuć spust by wypalić mniej niż 4 razy, ale nie daje to takich efektów jak przy stworzonych do tego karabinach, czy pistoletach
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 20-04-2013 o 08:52.
JPCannon jest offline  
Stary 20-04-2013, 09:33   #676
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
A tu miałem:
Cytat:
Seria trzypociskowa: Assault Rifle i Light Maschine gun mają możliwość strzelania seriami trzy pociskowymi. Daje to bonus +2 do trafienia i obrażeń, ale zjada 3 sztuki amunicji
 
AJT jest offline  
Stary 20-04-2013, 10:47   #677
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
No tak.
Nie pomyślałem o tym, żeby sięgnąć do źródeł

EDIT:
Upuszczenie przedmiotu to akcja darmowa.
Wymiana broni to akcja.
Wymiana broni + atak to kara -2

Sięgnięcie po broń (np. wyciągnięcie miecza) to też akcja, prawda? Inaczej pewnie nie byłoby przewagi Dobywanie


Czy nad dachem samochodu da się strzelać bez problemów do zombie, czy też trzeba wyjść na otwarty teren?
 
Kerm jest offline  
Stary 20-04-2013, 15:04   #678
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
Chyba jak w realu opierasz się o autko ba nawet broń i walisz. Do takiego wielkiego celu chyba to nie problem.
 
Nasty jest offline  
Stary 20-04-2013, 15:26   #679
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Robala już nie ma
A co do aut... a nuż MG wymyśli, że to jakieś ciężarówki?

Twoja kolej.
Wykończ jakiegoś zombiaczka
Masz ich w zasięgu (modyfikator = 0), tylko się potem nie ruszaj.
 
Kerm jest offline  
Stary 20-04-2013, 18:00   #680
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Miałeś farta, że ta ostatnia rakieta ubiła robala Widzisz, a tak się bałeś, że szans nie macie. Trochę farta i się udało A jak nie rakietami to byście go granatami dobili Chociaż przyznaję, że przewidywałem, że chociaż jedna osoba jeszcze zginie No ale robal miał trochę gorzej ze środka do was dorwać, no i atakował Kerma który był najdalej
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:18.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172