Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-04-2013, 15:01   #24
Szarlej
 
Szarlej's Avatar
 
Reputacja: 1 Szarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputację
Co do rozkładania ekwipunku z jednej strony tak z drugiej można w ten sposób dowalić całej ekipie. Zresztą grali wtedy we dwójkę i dwóch NPC, którzy nie mieli ochoty taskać karabinu.

Co do ułomków to jest problem między fabularną otoczką (faktycznie każda osoba podróżująca w tym świecie zna podstawy pewnych umiejętności) a mechaniką. Metodą prób i błędów nauczysz się rozkładać broń, zastawiać sidła, zdobywać wodę czy opatrywać rany. Faktycznie to nie jest problem się tego nauczyć. Tylko niech KP to odzwierciedla. Wydaj ten jeden punkt na umiejętności za to odpowiadające albo chociaż na pokrewne (z tego co pamiętam jest zasada, że możesz użyć połowy umiejętności podobnej). A jak nie wydasz? To zawsze miałeś kumpla, który za Ciebie czyścił i odcinał broń, opatrywał i kołował jedzenie a Ty tylko zabijałeś. Co do broni to właśnie cecha wyszkolenie żołnierza oddaje to, że taki BG potrafi użyć każdej broni ale i o nią zadbać. Rusznikarstwo na 1 to nie jest produkcja naboi, to jest właśnie wymienienie iglicy czy czyszczenie gnata. Dlatego będę się upierał przy "nie umiesz, bo nie masz w karcie umiejki za to oficjalnie odpowiadającej".
 
__________________
[...]póki pokrętna nowomowa
zakalcem w ustach nie wyrośnie,
dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi,
w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...]
Szarlej jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem