Jutro wrzucę mapkę i najwyżej określę później kto co dokładnie widzi. Liczę jednak, że jutro już będą wszystkie rzuty żeby móc przejść spokojnie do walki.
---------------------------------------------------------------------
Aktualna sytuacja wygląda tak:
Tak jak pisałem Luphinera widzi wszystkie cele. Dostrzegła też te za wami. Reszta widzi tylko krzaki i może zgadywać gdzie są cele. Możecie jednak próbować atakować. Każdy atak dystansowy kogoś kto nie widzi celu będzie ponosił karę -4. Jest w to już wliczona osłona z krzaków, więc rzęsisty do kary dolicza się tylko rzęsisty deszcz. W sumie kara ataku a dystans wynosi więc -6. Musicie wyrzucić 10 lub więcej aby trafić. Jeśli zaś chodzi o walkę wręcz, to oczywiście możecie się rzucić w krzaki nie znając ilości wrogów i ich umiejscowienia, jest to jednak Warhammer a nie heroic fantasy i każda istota o zdrowym rozsądku wahała by się przed czymś takim. Aby móc rzucić się w krzaki by walczyć wręcz musicie zdać co najmniej prosty test ducha czyli 4+ na wyniku rzutu. Odzwierciedli to wasze zacięcie i hart do walki i przetrwania
Rzuty na spostrzegawczość będzie można testować co turę.
Kolejność w tej turze:
1.Avarall (joker)
2.Bandyci
3.Aves
4.Luphinera
5.Kerm
6.AJT
Jeśli chcecie Luphinera i Kerm, możecie wykonać rzuty na trafienie z łuków które opisaliście w postach jako swój ruch w turze. Całą mechanikę i rzuty rozpisujemy tutaj, a po jej wykonaniu proszę opisać działanie w fabularny sposób w poście.
Ps. Moss nie jest w stanie walczyć, ale nadal jest przytomny. Jest wyeliminowany fabularnie, ale nie mechanicznie więc go nie skreślam, jeśli by kogoś to zdziwiło.