|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-05-2013, 21:20 | #31 |
Reputacja: 1 | Jak to się mówi, szczęście początkującego XD Zabieram się za posta
__________________ "Wszyscy mamy swoje anioły, naszych opiekunów. Nie wiemy jaki przybiorą kształt. Jednego dnia mogą być starcem, innego małą dziewczynką. Ale nie dajcie się zwieść pozorom- mogą być groźne jak smok. Jednak nie walczą za nas, przypominają nam tylko, że to nasze zadanie.Każdego kto tworzy własne światy." |
23-05-2013, 09:27 | #32 |
Reputacja: 1 | Jutro wrzucę mapkę i najwyżej określę później kto co dokładnie widzi. Liczę jednak, że jutro już będą wszystkie rzuty żeby móc przejść spokojnie do walki. --------------------------------------------------------------------- Aktualna sytuacja wygląda tak: Tak jak pisałem Luphinera widzi wszystkie cele. Dostrzegła też te za wami. Reszta widzi tylko krzaki i może zgadywać gdzie są cele. Możecie jednak próbować atakować. Każdy atak dystansowy kogoś kto nie widzi celu będzie ponosił karę -4. Jest w to już wliczona osłona z krzaków, więc rzęsisty do kary dolicza się tylko rzęsisty deszcz. W sumie kara ataku a dystans wynosi więc -6. Musicie wyrzucić 10 lub więcej aby trafić. Jeśli zaś chodzi o walkę wręcz, to oczywiście możecie się rzucić w krzaki nie znając ilości wrogów i ich umiejscowienia, jest to jednak Warhammer a nie heroic fantasy i każda istota o zdrowym rozsądku wahała by się przed czymś takim. Aby móc rzucić się w krzaki by walczyć wręcz musicie zdać co najmniej prosty test ducha czyli 4+ na wyniku rzutu. Odzwierciedli to wasze zacięcie i hart do walki i przetrwania Rzuty na spostrzegawczość będzie można testować co turę. Kolejność w tej turze: 1.Avarall (joker) 2.Bandyci 3.Aves 4.Luphinera 5.Kerm 6.AJT Jeśli chcecie Luphinera i Kerm, możecie wykonać rzuty na trafienie z łuków które opisaliście w postach jako swój ruch w turze. Całą mechanikę i rzuty rozpisujemy tutaj, a po jej wykonaniu proszę opisać działanie w fabularny sposób w poście. Ps. Moss nie jest w stanie walczyć, ale nadal jest przytomny. Jest wyeliminowany fabularnie, ale nie mechanicznie więc go nie skreślam, jeśli by kogoś to zdziwiło.
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
23-05-2013, 09:34 | #33 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
| ||
23-05-2013, 09:36 | #34 |
Reputacja: 1 | W porządku brak zdrowego rozsądku też mogę uznać za powód ataku. Pozwalam więc jeśli ktoś woli na test sprytu. Jeśli go nie zdasz czyli wyrzucisz 1, 2 lub 3 to pozwalam na atak z czystego braku rozsądku Jeśli Twój kras ma mało sprytu to za pewne mu się uda Wiem, że zawady was motywują do tego. Jeśli posiadacie jakąś która ma tutaj znaczenie i może was dodatkowo pchnąć do desperackiego i nieprzemyślanego ataku, to dodajcie sobie modyfikator +2 do testu ducha lub -2 do testu sprytu. Musicie mieć nie lada pecha, żeby wtedy nie zdać. Normalnie pozwolił bym na normalne działanie, ale sytuacja trochę przypomina wbieganie z krzykiem do ciemnej jaskini z której wylatują strzały :P Oczywiście jeśli dostrzeżecie wrogów to możecie już działać normalnie Jest więc sporo sposobów by móc normalnie walczyć.
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 23-05-2013 o 09:48. |
23-05-2013, 10:22 | #35 | |
Administrator Reputacja: 1 | Cytat:
Strzał na oślep: k8 = 8 (as) + 6 = 14 (trafiony z przebiciem) Obrażenia: 2k6 = 4+6 (as) + 1 = 11 k6 = 2 11 + 2 = 13 Ile trzeba mieć, by zabić bandytę? | |
23-05-2013, 11:00 | #36 |
Reputacja: 1 | czy do strzału też doliczamy kości figury? Zaraz podam swoje wyniki, tylko nie jestem pewna czy kość figury liczyć czy nie Rzuty: Strzelanie (widziała cel) k8= 7 Kostnica k6 (kość figury)=3 Kostnica Obrażenia: 2k6= 12 (6+6) dwa asy przerzucam Kostnica 2k6=8 Kostnica 12+8 = 20 Mam nadzieję, że nic nie namieszałam ^ ^" jeśli wszystko jest dobrze to strzała poleciała w bandytę znajdującego się cztery kratki w dół od Elfki.
__________________ "Wszyscy mamy swoje anioły, naszych opiekunów. Nie wiemy jaki przybiorą kształt. Jednego dnia mogą być starcem, innego małą dziewczynką. Ale nie dajcie się zwieść pozorom- mogą być groźne jak smok. Jednak nie walczą za nas, przypominają nam tylko, że to nasze zadanie.Każdego kto tworzy własne światy." Ostatnio edytowane przez Luphinera : 23-05-2013 o 12:18. Powód: /dodanie wyników/ |
23-05-2013, 11:59 | #37 |
Administrator Reputacja: 1 | Kość figury liczy się osobno. K8 = 7 oraz K6 = 3. Nie wiem, czy skoro widzisz wrogów, to masz jakąś karę, czy nie. |
23-05-2013, 12:18 | #38 |
Reputacja: 1 | Zatem zostało czekać na decyzję MG ;] Dziękuję za wyjaśnienie uciekam do pracy
__________________ "Wszyscy mamy swoje anioły, naszych opiekunów. Nie wiemy jaki przybiorą kształt. Jednego dnia mogą być starcem, innego małą dziewczynką. Ale nie dajcie się zwieść pozorom- mogą być groźne jak smok. Jednak nie walczą za nas, przypominają nam tylko, że to nasze zadanie.Każdego kto tworzy własne światy." |
23-05-2013, 16:04 | #39 |
Reputacja: 1 | A my już rzucamy, czy czekamy na ruch Ava i głównie banditos? |
23-05-2013, 16:13 | #40 |
Administrator Reputacja: 1 | Czekamy. Po pierwsze - na wyniki strzałów z poprzedniej tury. Tzn. ustalenie, czy kogoś (a jeśli tak - to kogo) ustrzelili Spokój Lasu i Max. Po drugie - na Avaralla |