Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-01-2007, 10:32   #18
Mruf
 
Mruf's Avatar
 
Reputacja: 1 Mruf jest po prostu świetnyMruf jest po prostu świetnyMruf jest po prostu świetnyMruf jest po prostu świetnyMruf jest po prostu świetnyMruf jest po prostu świetnyMruf jest po prostu świetnyMruf jest po prostu świetnyMruf jest po prostu świetnyMruf jest po prostu świetnyMruf jest po prostu świetny
Karczma jest wygodnym miejscem do spawania drużyn. Nigdzie nie jest tak łatwo złączyć graczy w jedność, jak w gospodzie. Wystarczy jakieś drobne wydarzenie i po krzyku. Jest tu jednak problem. Zbyt częste wprowadzanie w scenariusz w karczmach to ohydna sztampa i łatwizna, droga na skróty. Wielu niedoświadczonych MG unika konstruowania skomplikowanych, wielotorowych i indywidualnych wprowadzeń, bo to czasem trudniejsze niż cała reszta scenariusza, na rzecz łatwizny w karczmie. Nie daj Ojcze Secie jeśli jeszcze mówią - "spotykacie się w karczmie, dalej podróżujecie razem". Tfuuuuu. Znam takie akcje, gdzie złączenie drużyny odbyło się bez jednego wystrzału , to znaczy bez słowa graczy,.
 
Mruf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem