Moce: Arni:
Moduł naprawczy - dzięki niemu możesz naprawiać sobie co turę 10 punktów żw
Dodatkowa szybkość - +2sz (te udoskonalenie można brać wiele razy)
Piły mechaniczne - z rąk cyborga mogą wysuwać się piły mechaniczne. Zenek:
Kamikaze 1 - w momencie gdy jeden z twoich ginie jego ciało wybucha jak granat
Kamikaze 2 - eksplozja jest dość potężna żeby zniszczyć duży budynek
Kamikaze 3 - eksplozja automatycznie traktowana jest również jako magiczne uderzenie
Jajcarstwo 1 - możesz tworzyć co turę 3 Jaja Shayt:
Jajcarstwo 1 - możesz tworzyć co turę 3 Jaja
Jajcarstwo 2 - możesz tworzyć co turę 4 Jaja
Jajcarstwo 3 - Jaja są gotowe turę wcześniej niż wcześniej zapisano
Jajcarstwo 4 - możesz tworzyć co turę 5 Jaj
Mutacja 1 - możesz modyfikować swój Ogon
Mutacja 2 - widzisz przez Mgłę
Mutacja 3 - jesteś zwinniejszy +1 Szybkości
Mutacja 4 - pojawia się szósty zmysł który ostrzega cię przed niebezpieczeństwem
Mutacja 5 - wyrosły ci skrzydła na plecach, latasz z szybkością 2 razy mniejszą niż poruszasz się po lądzie
Stalowe pazury 1 - twoje pazury mogą zniszczyć zwykłe pazury innych jaszczurów
Kamikaze 1 - w momencie gdy jeden z twoich ginie jego ciało wybucha jak granat Tomek, Haron:
2. Ogar Piekieł
a) Koszt: 100 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Zwierzę - Magia
- Pochodzenie: Otchłań - Równiny
- Ilość maksymalna: 2
- Żywotność: 3
- Siła: 3
- Szybkość: 3
- Wielkość: Średnia - Czworonóg
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Odporność na Ogień (-5obr od Ognia)
d) Strona UKI: 52
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
f) Koszt udoskonalenia: 150 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Ogary Piekieł mogą latać z szybkością 3
10. Duch Zwiadowca
a) Koszt: 5 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Materia Duchowa
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum - Więzienie Dusz
- Ilość maksymalna: 1
- Żywotność: 1
- Siła: 0
- Szybkość: 10
- Wielkość: Średnia - Upiór
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Lata
- Przenikanie Materii
- Jakiekolwiek obrażenia, które go dosięgną niszczą go
d) Strona UKI: 60
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
f) Koszt udoskonalenia: 5 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- jeden dodatkowy Duch Zwiadowca w jednym czasie
1. Ponury Żniwiarz
a) Koszt: 200 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Upiór - Żniwiarz
- Pochodzenie: Otchłań - Lochy
- Ilość maksymalna: 1
- Żywotność: 10
- Siła: 5
- Szybkość: 5
- Wielkość: Średnia - Upiór
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Nadzwyczajne Zdolności Walki Bronią Białą (+5 posługiwania się)
- Kosa Ponurego Żniwiarza (tylko on może się swoją posługiwać; nie ma kar za używanie tej broni)
- Lata
- Przenikalność Nieorganiczna (może przenikać przez nieruchome materie)
- Lokalizator (może lokalizować wyznaczony cel, choć Upiór który nim włada nie ma tych informacji)
- Po wykonaniu zadania wraca do Upiora i odzyskuje wszystkie siły w jednym momencie gotowy do dalszej akcji
d) Strona UKI: 51
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +2 GE
f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- dodatkowe 5 punktów Żywotności
- Ponury Żniwiarz teraz może pełnić także funkcje osobistej ochrony - atakuje każde pierwsze bezpośrednie zagrożenie Upiora Lecter:
Ponury Żniwiarz 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz 5 - wym.WŻT 10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Sługonatchniony 1 - wym.WŻT 10; tam gdzie idziesz jest o 10% więcej ludzi niż w założeniu
Sługonatchniony 2 - tam gdzie idziesz jest o 20% więcej ludzi niż w założeniu
Sługonatchniony 3 - tam gdzie idziesz jest o 30% więcej ludzi niż w założeniu
Sługonatchniony 4 - tam gdzie idziesz jest o 40% więcej ludzi niż w założeniu
Sierżant Żywych Trupów 1 - możesz jednego ze swoich zombie mianować na Sierżanta Ż.W.
Rad 1 - świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Radioaktywność efekt działa jak Powłoka Ognia)
Entomagia 1 - możesz rozmawiać z neutralnymi Entami i Drzewami
Entomagia 2 - możesz przywołać jednego Enta do pomocy (max 1/dana chwila)
Dotyk 1 - wym.tylko WŻT; widzisz to co widzą twoi słudzy |