Wątek: Zbroja w D&D
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-02-2005, 19:21   #22
Weisu
 
Reputacja: 1 Weisu ma wyłączoną reputację
Zasady do d&d zostały stworzone tak aby walka przebiegała (dość) szybko, gdybyś miał dziesiątki różnych modyfikatorów do zbroi (i nie tylko) 1 runda solo mogła by trwać 30min ! Ja po nietrafieniu w przeciwnika sprawdzam w jaki sposób nie trafił tzn. czy nie trafił w przeciwnika, czy trafił w tarcze a może zbroje, jeśli trafił w zbroje lub tarcze sprawdzam obrażenia, redukuje o trwałość i w ten sposób tarcze i zbroje powoli sie psują...

P.S. co do realizmu w d&d (a nawet we wshystkich RPGach) można by było się na tyle czepiać aby w końcu dojść do praw fizyki i po karzdym ciosie obliczać nacisk, prędkości różnych przedmiotów, może jeszcze temperature po ciosie bo w tedy łatwiej sie wyginają metale... (można tak w nieskończoność)
 
__________________
Księga za mistrza stoi.
Weisu jest offline