Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-06-2013, 03:05   #101
Trollka
 
Trollka's Avatar
 
Reputacja: 1 Trollka ma wspaniałą reputacjęTrollka ma wspaniałą reputacjęTrollka ma wspaniałą reputacjęTrollka ma wspaniałą reputacjęTrollka ma wspaniałą reputacjęTrollka ma wspaniałą reputacjęTrollka ma wspaniałą reputacjęTrollka ma wspaniałą reputacjęTrollka ma wspaniałą reputacjęTrollka ma wspaniałą reputacjęTrollka ma wspaniałą reputację
- Gdzie się podziewałeś podczas całej walki? - Andrea zmarszczyła brwi widząc jak czarnowłosy elf zbliża się do niej. Stanęła pewniej na nogach i uniosła dumnie głowę do góry - Wypełzłeś już po wszystkim, bardzo dzielnie...no ale czego się spodziewałam? Pomóz lepiej reszcie z tym oknem, zimno tu jak w psiarni.

- Tak się jakoś złożyło, że nie bardzo miałem ochotę tłuc się z jakimś upiornym psikiem. Byłem hm... na zewnątrz w celach wywiadowczych. Co do naprawy okna, to nie znam się na ciesielce. - odpowiedział Aslandir uśmiechając się tak szczerze jak tylko potrafił.

- Taa? A czego się wywiedziałeś podczas gdy inni karku nadstawiali? - kobieta zmierzyła Aslandira spojrzeniem tak lodowatym jak hałdy śniegu na zewnątrz.

- Tak się złożyło, że gdzieś zapodziałem mój łuk. Wiesz, my długouchy jesteśmy tchórzliwymi skurwielami i walczymy tylko siedząc na drzewie poprzez posyłanie setek strzał. Ani łuku ani drzewa tutaj nie ma. - zakpił Aslandir.

- Biedaku...- Andrea udała współczucie - Zapomniałeś jednak o jeszcze jednej ważnej funkcji jaką pełnicie. Jesteście świetnym mięsem armatnim. Następnym razem pamiętaj o tym, gdy będziemy walczyć.
Próowała się zaśmiać, ale rozkasłała się tylko. Splunęła więc w bok patrząc narozmówcę spode łba.
- Czego ode mnie chcesz? - spytała prosto z mostu.

- Co prawda w heroicznym boju się nie przydałem, więc pomyślałem sobie, że skoro nasz ciemnoskóry przyjaciel... - tutaj elf zerknął na Ikołaiba - ... jest zajęty... to mogę pomóc ci w przynajmniej zatamowaniu krwawienia. Zawsze lepiej aby zrobiła to inna osoba.