Dobra, łapcie ulepszenia. Każde z nich kosztuje 1 PR. Póki co, niewiele tego, ale i tak w tej sesji ich nie wykorzystacie.
Otwór gębowy:
- kwas (leci z gęby zamiast innych wydzielin, można nim pluć)
- gęsta breja (spowalnia przeciwników, a w w wyjątkowych przypadkach nawet chwilowo przykleja do powierzchni, można nią pluć)
- wysuwana szczęka (zyskuje właściwości ulepszonych zębisk)
Kwas i gęsta breja nie mogą współdziałać. Odblokowanie jednego automatycznie usuwa drugie.
Zębiska:
- jad paraliżujący (przy ugryzieniu jad jest wstrzykiwany do ciała ofiary, co paraliżuje na chwilę trafioną kończynę)
- wzmocnienie (zębiska mogą przegryzać twardsze powierzchnie)
Pazury:
- wzmocnienie (pazury mogą przecinać twardsze powierzchnie)
- szpikulce (rany kłute, głębokie, wywołujące wewnętrzne krwotoki)
- siekacze (rany cięte, dążące do pozbawienia danej części ciała)
Szpikulce i siekacze nie mogą współdziałać.
Ogon:
- chwytaczka (zamiast kolca na końcu ogona jest coś w stylu łapki, która pozwala chwytać obiekty)
- jad (kolec na końcu ogona przy trafieniu wstrzykuje do ciała ofiary jad, który po pewnym czasie wywołuje wysoką gorączkę i ogólne osłabienie organizmu)
- morgensztern (na końcu ogona zamiast kolca tworzy się coś w stylu małego morgenszterna)
Kolec, morgensztern i chwytaczka nie mogą współdziałać.
Ciało:
- wzmocnienie (nieco większa odporność na obrażenia)
- gruczoły (na ciele pojawiają się gruczoły, które mogą wytworzyć niewielką chmurę gazu łzawiącego) |