|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
07-07-2013, 15:03 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] Obcy kontra Najeźdźcy Witam wszystkich w komentarzach do sesji! Póki co, kilka spraw technicznych: - ulepszać alienów będziecie za pomocą punktów rozwoju (PR) pozyskiwanych za wykonanie jakichś ważnych zadań, - skróty w mapce do sesji oznaczają: S - sala, G - gniazdo, K - korytarz, - przemieszczać możecie się nie tylko po dowolnych powierzchniach, ale i dzięki systemowi tuneli i kanalizacji rozsianym po całej świątyni, - odpisy codzienne, najlepiej do godziny 20, - po śmierci nie da się zmartwychwstać. To byłoby chyba na tyle. Jeśli macie jakieś pytania, to pytajcie śmiało, bo mam tendencję do zapominania o wielu rzeczach. A teraz życzę wszystkim miłej zabawy i powodzenia! |
07-07-2013, 18:15 | #2 |
Reputacja: 1 | Dobra, jedno pytanie. Ledwo się wykluliśmy (to dobre słowo) i w zasadzie powinniśmy przez kolejne kilka godzin (/dni?) przybierać na sile i uczyć mięśnie być posłusznymi. Gif w poście Agape ładnie oddaje wątłość nowonarodzonych. Teraz musimy się poukrywać przez jakiś czas, czy jak? I jak oceniasz naszą siłę? Bo nie wiem czy myśleć o małych alienach w kategorii jakiegoś yorka, wilczura, czy wielkiego wilka, a od tego zależy taktyka jaką należy podjąć. Poza tym skoro jesteśmy w stanie wyczuć, że obcy weszli do świątyni czy to oznacza, że jesteśmy w stanie określić ich dokładniejszą pozycję przed znalezieniem się w ich polu widzenia? W jaki sposób się porozumiewamy? Matka z nami na pewno poprzez jakąś telepatię. My między sobą też? Ostatnio edytowane przez Arvelus : 07-07-2013 o 18:25. |
07-07-2013, 18:29 | #3 |
Reputacja: 1 | Naginamy zasady, żeby nie zanudzać. Powiedzmy, że się nieco ociągaliście z wyjściem z ciał nosicieli (albo ci byli wyjątkowo duzi) i choć nie jesteście jeszcze w pełni dorosłymi osobnikami, to możecie już walczyć o swoje. Siłę przedstawię za pomocą przykładu: póki co, jeden wasz nie ma szans z dowolnym człowiekiem, dwóch raczej sobie poradzi, a przy trzech ludź nie ma nic do gadania. Tak, wasz węch to najpotężniejsza broń. Czujecie dalej niż ludzie widzą. Poprawka, źle się wyraziłem. Nie możecie sięgać węchem kilkanaście kilometrów do przodu, jednak to, co dla ludzi jest tylko ciemną plamą w słabo oświetlonym pomieszczeniu, wy określicie bez problemu. Macie stały, niezależny od odległości, kontakt telepatyczny ze wszystkimi obcymi (ale bez przesady, raczej porozumiewajcie się tylko z grupą). Ostatnio edytowane przez Shooty : 07-07-2013 o 18:34. |
07-07-2013, 20:16 | #4 |
Reputacja: 1 | Zakładam że "system tuneli i kanalizacji rozsiany po całej świątyni" obejmuje też ulubioną kryjówkę naszych zwierzątek, czyli kanały wentylacyjne nad sufitem. Jeśli nie to poprawię. |
07-07-2013, 20:27 | #5 |
Reputacja: 1 | Witam wszystkie alienki i naszą mamusię |
07-07-2013, 21:39 | #6 |
Reputacja: 1 | Też wszystkich witam i życzę smacznego! |
07-07-2013, 21:45 | #7 |
Reputacja: 1 | Witam, i życzę miłego polowania Istnieje już jakiś zarys ulepszeń dla naszych alienków?
__________________ It's only after we've lost everything that we're free to do anything. On a long enough time line, the survival rate for everyone drops to zero. |
08-07-2013, 10:52 | #8 |
Reputacja: 1 | Dobra, łapcie ulepszenia. Każde z nich kosztuje 1 PR. Póki co, niewiele tego, ale i tak w tej sesji ich nie wykorzystacie. Otwór gębowy: - kwas (leci z gęby zamiast innych wydzielin, można nim pluć) - gęsta breja (spowalnia przeciwników, a w w wyjątkowych przypadkach nawet chwilowo przykleja do powierzchni, można nią pluć) - wysuwana szczęka (zyskuje właściwości ulepszonych zębisk) Kwas i gęsta breja nie mogą współdziałać. Odblokowanie jednego automatycznie usuwa drugie. Zębiska: - jad paraliżujący (przy ugryzieniu jad jest wstrzykiwany do ciała ofiary, co paraliżuje na chwilę trafioną kończynę) - wzmocnienie (zębiska mogą przegryzać twardsze powierzchnie) Pazury: - wzmocnienie (pazury mogą przecinać twardsze powierzchnie) - szpikulce (rany kłute, głębokie, wywołujące wewnętrzne krwotoki) - siekacze (rany cięte, dążące do pozbawienia danej części ciała) Szpikulce i siekacze nie mogą współdziałać. Ogon: - chwytaczka (zamiast kolca na końcu ogona jest coś w stylu łapki, która pozwala chwytać obiekty) - jad (kolec na końcu ogona przy trafieniu wstrzykuje do ciała ofiary jad, który po pewnym czasie wywołuje wysoką gorączkę i ogólne osłabienie organizmu) - morgensztern (na końcu ogona zamiast kolca tworzy się coś w stylu małego morgenszterna) Kolec, morgensztern i chwytaczka nie mogą współdziałać. Ciało: - wzmocnienie (nieco większa odporność na obrażenia) - gruczoły (na ciele pojawiają się gruczoły, które mogą wytworzyć niewielką chmurę gazu łzawiącego) |
08-07-2013, 14:41 | #9 |
Reputacja: 1 | Wybrane ulepszenia deklarujemy w komentarzach? Czy wpisać w KP w sesji? Moim zdaniem chyba lepiej byłoby w karcie, ale to już tu napiszę: dobieram sobie wzmocnienie do ciała, żeby zwiększyć odporność na obrażenia. |
08-07-2013, 14:47 | #10 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |