Cytat:
Nie odpowiedziałeś ciągle na pytanie po co mam wkładać dodatkową pracę w konwersję mechaniki na Savage, skoro "nawet kostka z gwiazdką wystarczy do decydowaniu o szczęściu i pechu"???
|
Miałem na myśli granie w takową konwersję na dobrze znanej sobie mechanice, by nie musieć uczyć/przypominać sobie innej. Nie koniecznie chodziło mi o wkładanie pracy w tworzenie własnej konwersji.
Cytat:
Więc po co ten temat? To Kapitan Oczywistość wiedział już wieki temu.
|
Temat założyłem dlatego ponieważ tak w temacie o settingu dark z użyciem Savega, jak i w wielu innych miejscach, nie jedna osoba zaznaczała, że Savage Worlds nie nadaje się do grania w konkretnym stylu. W Dark Wordzie padały stwierdzenia które pokazywały, że Savege nadają się głównie do gier w stylu filmów akcji, a nie mrocznych klimatów ala Zew czy WoD. Chodziło mi o jasne pokazanie, że mechanika sama w sobie daje możliwość zagrania w dowolnym stylu i nie musi to wcale wychodzić gorzej niż z oryginalną mechaniką
Jeśli zaś uważacie, że temat został wyczerpany, z czym chętnie się zgodzę, to pozostaje on otwarty dla innych, by mogli się wypowiedzieć co do tego czego im w Savegach brakuje w porównaniu do innych systemów. Indoctrine pisał, że przeszkadza mu brak dużej listy skilli itp. komuś innemu może brakować czegoś innego
Chciałbym poznać opinie userów w tej sprawie.