Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-07-2013, 17:46   #1
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up Plastikowe Żołnierzyki

Plastikowe Żołnierzyki


Rozdział I: Stwórz sobie żołnierzyka!
1. Wybierz kolor i nazwę drużyny pasującą do koloru.
2. Atrybuty Żołnierzyka - Oficera:
a) Siła - maksymalny udźwig, odległość rzutu granatem
b) Szybkość - zasięg poruszania się w czasie 1 tury
c) Wytrzymałość - ilość obrażeń jakie może otrzymać zanim padnie
d) Celność - szansa na trafienie sprawdzana k6
e) Szybkostrzelność - ilość strzałów w czasie 1 tury
f) Zasięg - zasięg Karabinu początkowego
3. Uzupełnij kartę Żołnierzyka Oficera. Każdy gracz może mieć tylko jednego Żołnierzyka Oficera.
a) Rozdaj 12 punktów wśród Atrybutów Oficera. Żaden Atrybut nie może być większy niż 6.
b) Oficer po zniszczeniu odnawia się w Bazie dopóki ta istnieje i posiada zapas plastiku.
c) Atrybuty Oficera można zwiększyć w toku rozgrywki wydając Punkty Wojenne.
d) Po zniszczeniu Żołnierzyka Oficera gracz ma możliwość ponownego rozdania punktów Atrybutów Oficera.
e) Gracz z ostatnim Oficerem na placu boju wygrywa.
4. Atrybuty żołnierzyka zwykłego:
a) Siła - maksymalny udźwig, odległość rzutu granatem
b) Szybkość - zasięg poruszania się w czasie 1 tury
c) Wytrzymałość - ilość obrażeń jakie może otrzymać zanim padnie
d) Celność - szansa na trafienie sprawdzana k6
e) Szybkostrzelność - ilość strzałów w czasie 1 tury
f) Zasięg - zasięg Karabinu początkowego
g) Lojalność - trudność zmiany barw sprawdzana k6
5. Ogólnie o żołnierzy zwykłym
a) W toku rozgrywki można wytworzyć dodatkowych żołnierzyków.
b) Każdy żołnierzyk zwykły posiada Kartę Żołnierzyka.
c) Żołnierzyk składa się z Ciała i Płytki. Płytka to metalowa część zawierająca jaźń żołnierzyka. Jedynie z Płytką można stworzyć i odtworzyć żołnierzyka.
d) Po zniszczeniu Ciała Żołnierzyka każda ze stron może zabrać Płytkę do swojej bazy w celu odtworzenia go we własnym kolorze - po sukcesie w teście Lojalności jeśli zginął z innym kolorem
e) Atrybuty Żołnierzyka można zwiększyć w toku rozgrywki wydając Punkty Wojenne.
f) Wszystkie Atrybuty są zapisane na Płytce i nie można ich ponownie rozdysponować.
6. Oficer jak i żołnierzyki posiadają ekwipunek złożony z dwóch typów przedmiotów, o których więcej w rozdziałach im poświęconych:
a) Narzędzie zagłady.
- Początkowo i po każdym odnowieniu jest to Karabin.
b) Narzędzie transportu.
- Początkowo i po każdym odnowieniu jest to Plecak.

Rozdział II: Plac boju!
1. Białe pola to teren, po którym można się poruszać.
2. Jasnoszare pola to teren, po którym nie można poruszać się, ale przez który można strzelać lub przerzucać granaty.
3. Ciemnoszare pola to teren, po którym nie można poruszać się i nie można przez niego strzelać. Rzut granatu jest utrudniony.
4. Czerwone pola działają jak jasnoszare pola, ale można z nich zbierać plastik stojąc obok.
5. Fioletowe pola działają jak jasnoszare pola, ale można z nich zbierać metal stojąc obok.

Rozdział III: Narzędzia zagłady!
1. Karabin - podstawowa broń
a) Zasięg: Atr.Zasięgu
b) Szybkostrzelność: Atr.Szybkostrzelność
c) Koszt: darmowy
d) Waga: brak
e) Specjalne: Dwa karabiny można przetopić na 1 Plastik
2. Karabin Maszynowy
a) Zasięg: Atr.Zasięgu -1
b) Szybkostrzelność: Atr.Szybkostrzelność *2
c) Koszt: 2 Plastik
d) Waga: 2
3. Karabin Snajperski
a) Zasięg: 7
b) Szybkostrzelność: Atr.Szybkostrzelność /2
c) Koszt: 2 Plastik
d) Waga: 1
4. Miotacz Ognia
a) Zasięg: Atr.Zasięgu
b) Szybkostrzelność: 1
c) Koszt: 2 Plastik, 3 Metal
d) Waga: 3
e) Specjalne:
- nie można mieć plecaka mając Miotacz Ognia
- Ogień przetapia cały Plastik na swojej drodze
5. Granat rozpryskowy
a) Zasięg: Atr.Siły
b) Szybkostrzelność: 1
c) Koszt: 1 Metal
d) Waga: 1
e) Specjalne:
- 5 obrażeń zadanych tam gdzie spadnie granat
- 2 obrażenia zadane wszystkiemu w zasięgu 1 pola

Rozdział IV: Narzędzia transportu!
1. Plecak
a) Objętość: 2 Plastik lub 1 Stal lub 1 Płytka
b) Koszt: darmowy
c) Waga: brak
d) Specjalne:
- dwa Plecaki można przetopić na 1 Plastik.
2. Plecak Tragarza
a) Objętość: 4 Plastik lub 2 Stal lub 2 Płytki
b) Koszt: 1 Stal
c) Waga: 1
3. Plecak Grenadiera
a) Objętość: 4 Stal lub 4 Granat rozpryskowy
b) Koszt: 1 Stal
c) Waga: 1
4. Plecak Operatora
a) Objętość: 2 Plastik lub 1 Stal lub 1 Płytka
b) Koszt: 2 Stal
c) Waga: 1
d) Specjalne:
- pozwala korzystać z Atrybutów żołnierzyka z Płytki

Rozdział V: Punkty Wojenne!
1. Sposoby zdobycia.
a) Zastrzelić żołnierzyka przeciwnika: 1 PW
b) Dostarczyć do bazy 2 jednostki Plastiku lub Stali: 1 PW
c) Dostarczyć do bazy 1 Płytkę neutralną: 1 PW
d) Użyć Płytki wroga i zrobić swojego żołnierzyka: 2 PW
2. Sposoby wydawania.
a) Podnieść atrybut żołnierzyka:
- 1 PW = 1 Punkt Atrybutu
- Atrybut nie może przekroczyć 6
b) Wykupić Umiejętność dla żołnierzyka:
- koszt każdej umiejętności to 1 PW

Rozdział VI: Umiejętności!
1. Umiejętności budowlane - aby korzystać z umiejętności budowlanych dany żołnierzyk musi być w bazie.
a) granat rozpryskowy
b) karabin maszynowy
c) karabin snajperski
d) miotacz ognia
e) plecak tragarza
f) plecak grenadiera
g) plecak operatora
2. Umiejętności bojowe
a) Uklęknięcie - pozwala na końcu ruchu uklęknąć dzięki czemu celność wroga celującego do danego żołnierzyka spadnie o 1
b) Leżenie - pozwala na końcu ruchu uklęknąć dzięki czemu celność wroga celującego do danego żołnierzyka spadnie o 2



JakieÅ› komentarze?
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem