OK, małe zsumowanie pomysłów:
1. Spaiker - kopanie okopów dobre, myślę też nad plastikowymi "workami z piaskiem"
2. Radagast - z małą ilością żołnierzyków już zostało przetestowane i było dobre. Wtedy jednak nie było płytek, więc nie dało się zabrać komuś żołnierzyka. 2 armistów dało się odnowić po ich śmierci w bazie za odpowiednią cenę. Masz rację, że z płytkami zmienia to postać rzeczy.
3. Autumm - wyrzutnia tak, miny nie. Miny nie, bo w tej grze nie ma MG - więc kto obiektywny by wiedział gdzie jest "niewidzialna mina"? Ogólnie przy wprowadzeniu pojazdów mogłaby być taka mina, która wymagałaby zatrzymania, wyjścia z pojazdu i dezaktywowania przez piechura.
4. Autumm - poruszanie się w innych pozycjach niż stojąc nie jest złym pomysłem. Po prostu wymaga stworzenia drzewka rozwoju co dla prostoty aktualnie nie ma.
5. Radagast - plecak radiooperatora i motyw z samolotem dobry. Helikopter to niestety wyższa para kaloszy, więc mogłoby to być co najwyżej jako zasady opcjonalne, czy coś w tym stylu.
6. Spaiker - dodałbym jeepa. To ciekawy i prosty pomysł, gdyby plansze były większe niż początkowo planowałem.
7. Agape - bardzo dobry pomysł z formami. Co do przetapiania martwych też nieźle (choć już ciężej do wprowadzenia), przy okazji wpadłem na pomysł z barwnikiem. Medyk mógłby być postacią, która zamiast broni nosiłaby przetapiarkę pozwalajacą na stapianie dziur u sojuszniczych jednostek (nie tylko u żołnierzyków, ale i jeepa). Także...
1. Płytki do wyrzucenia, gdy walka na małą skalę.
2. Dodać narzędzia: przetapiarka, plecak radiooperatora
3. Dodać jednostki: jeep, worki z piaskiem
4. Dodać umiejętności: budowa worków z piaskiem, budowa jeepa
5. W przypadku większej ilości żołnierzyków dodać formy do wytapiania ich.
6. Dodać zasady opcjonalne: okopy (nowy teren, narzędzie: szpadel, umiejętność: kopanie okopów) |